Tughevăr forăvăr

31 1 0
                                    

Vasilița își pregătește rapido bagajele pentru plecare în Coreea de Sud, pentru studii. După jiumati di ora se aud țipete de fete turbate. Se apropie de fereastră și îl vede pe Justin Bieber.
-Ooo cruta!!! Da și Doamne în țara asta de ninuni???
Fata crapă siliotcă cu pâine și chiperi, apoi ia un Dirol cu cristali înăuntru ca să nu pută a animal mort din gură.
Jimin o așteaptă la poartă.
-Oii daragaia!!!!! O să-mi fie dor de tn!!!! Să fii cuminșioară în Coreea.
-Da da, paka mam!
Vasilița iese din casă spre AirMoldova. Aceștia pisti tot se țineau de mână și Jimin la fiecare 5 minuti o săruta. (WTH)
Aceștia ajiung la AirMoldova și iaka că acolo Vasilița vede pe cineva cunoscut. Îl trage pe Jimin după ea și se apropie de ciuvacu striomnâi.......
Aceasta începe să urle ca bolnava.
- Justin Bieber!!! OOOO Bojeee!!!! Și cauți aiși???
-I'm sorry? Se uită JB confuz la Vasilița.
-Oi sorry.. You are mai feivărit musician!!! I'm so happy to see you.
Jimin după vorbele lui Vasilișa se uită în așa hal la dânsa încât a "tușit" în sensul "ai grijă ce spui!", dar Vasilița era un așa tormoz încât nu înțelegea namiocu lu Jimin.
JB îi sărută mâna Vasiliței, dar Jimin când vede asta se înroșește la față și se bagă în fața Vasiliței.
-I'm sorry she is my girlfriend.. You may leave her!!
- Oh I'm sorry... I didn't know that she is you girlfriend...
Jimin atunci îi zambeste lui JB și dau mâna între ei ca semn de prietenie.
Vasilița era puțin confuză de faptul că JB a venit în MOLDOVA.
-Why are you here Justin Bieber?
-I were living with my girlfriend but we decide to end the relationship because she did a bad action. And now I'm going to Korea.
-Wow nice!!!! We are going in Korea too, îi spune entuziasmat Jimin. You're going in Seoul? If yes...... I have a friend that is your biggest fan... His name is...
-Jungkook right? I know him. I listened his songs and there are really. Jungkook is really hardworking. I hope that we will meet each other.
-You'll meet him I believe it.
Justin și Jimin vorbeau între, iar Vasilița se uită plictisită în pod... De ea se apropie.........Nina
-Noroc!
-Noroc! Și vrei deamu de la mine? o întrebă supărată Vasilița.
- Am venit să-mi cer scuze de toate chestiile alea care ți le-am facut... Eram doar geloasă de faptul că ești atât de norocoasă să ai un baiat așa nice.
Vasilița îi vede lacrimile Ninei ce îi curg din ce in ce mai tare. Se apropie de ea și o îmbrățișeaza strâns.
-Te iert! Crede-mă că și eu aș face asta dacă aș fi în locul tău.. Totuși în dragoste și război totul e permis... Ai încercat să-l cucerești, dar scumpo dacă un băiat nu te place asta nu înseamă că ceilalți tot nu te plac. Vei avea și tu noroc! Și sincer mi-a fost dor de tine și de glumele tale stupide care mă făceau să-ți dau cu ceva în cap.
Nina începe să râdă ca scăpata, iar Vasilița îi se alătură. Acestea se îmbrățișează, iar Nina îi dă Vasiliței 5 sticle de lapte de țap "Tărăncuța".
-Ooooo!!!! Pasibaaaa!!! Doamni încă asta mă face să mă bucur de viață.
-Cu plășeri! Nu ladna! Drum bun!! Sper să ne mai vedem!
-As ni videm nu ti temi!
Nina o îmbrățișează pe Vasilița și pleacă.
Vasilița se întoarce la Jimin, dar ei încă stăteau ca moșnejii și vorbeau.
-Wăiii!!! As pierdem avionul cu vorbele voastre despre femei și dragosti. Let's go!
Aceștia după toate chestiile alea enervante care iți distrug picioarele, au zburat cu avionul spre Korea în liniște și pace, iar Jimin și Vasilița au trăit fericiți până la adânci bătrâneți (Pfff Glumesc!).

Sfarsitul volumului 1.
Sper ca va placut!

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum