261.-270.

47 6 0
                                    

"Ne a szavakra figyelj, hanem az üzenetre!"

Anthony de Mello

"Könnyebb az igazságot felismerni, mint elismerni."

Nietzsche

"Aki ismer, sohasem felejt el, aki meg elfelejt, az sohasem ismert ...!"

-

"Nem mondom, hogy nem tudok nélküled élni, mert tudok, csakhogy nem akarok."

Azt beszélik c. film

"A szerénység annak a reménye, hogy mások is rájöjjenek milyen csodálatosak vagyunk."

-

"A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani."

Anya, lánya, unokája c film

"Az életem egy nyitott könyv. Sajnos azonban gyakran a rossz oldalon van nyitva."

-

"Elengedni valakit nem azt jelenti, hogy megszűnik a fájdalmad. Amíg szereted, fájni is fog a hiánya. Ez nem baj. Attól még elengedheted. Sírva búcsúzunk egymástól, s ha igazi a szereteted, ez egy jó sírás. Elválasztva lenni bárkitől is, akit szeretünk: fáj. Ha már nem fáj: nem is szeretjük. (...) Az elengedés nem azt jelenti, hogy az ember szíve kihűl. Nem azt jelenti, hogy elfelejtem örökre. Nem közönyt jelent. Az elengedés azt jelenti, hogy hagyom őt szabadon repülni, szállni, a maga útján - abban a biztos reményben, hogy visszatalál majd hozzám. De amíg nincs itt, mindig hiányzik. És fáj."

Müller Péter

"Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi sem biztos."

-

"Remény mindig van, amíg ragaszkodunk a hitünkhöz!"

Peter Freund

Idézetek, Versek, Stb.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora