Previše cuge i hladno vrijeme natjerali su me da se zaustavim kod Stativa kako bih se opet popišao. Na brzinu sam to obavio i vratio se u toplinu auta. Došlo mi je da nekoga nazovem, ali nisam znao koga bi. Možda nekog od „frendova" s Facebooka? S koliko njih uistinu možeš popričati?– pomislio sam. Osjećao sam se tako jadno i usamljeno.
- Hey Marićka! Kaj ima kod tebe? - poslao sam poruku preko FB chata.
- Hey! - Stigla mi je poruka. – Drago mi je da si se javio, inače se namjerno nisam htjela javljati jer se uvijek ja prva javim ;) a kaj ima kod mene? Pa, puno toga, a i ništa posebno. Nadam se da si mi ti dobro :) BTW, Što zbilja nećemo na kavu? Eto ti sad, pa odgovaraj! Hahaha.
- Ma moram ti priznati da i nisam za neka druženja, pa nikako da ti se javim.
- Znaš da sam već pomislila da si seronja i to žešći i sad slučajno prčkam po mobu i skužim da si mi se javio. Sorry! Ma i ja sam ti sva nikakva što se tiče druženja ali kad se nađem s nekim full mi dobro sjedne. Vidjet ćeš da će ti na kraju sjest trabunjanje sa mnom. Rado bih da se vidimo.
- Baš sam o tome razmišljao, kako je kod tebe? U vezi, sve OK?
- Ma, moja veza je u biti sjebana samo se ne zamaram s njom jer sam okupirana djetetom. Mislila sam da će se neke stvari promijeniti poslije njenog rođenja ali sve je ostalo isto. Najradije bi se razišla u miru Božjem ali nije lako. Da se mi bar svađamo i imamo scene, nego nemamo o čemu pričati koliko smo različiti. Dijete ne zna što je to smijeh dok ne dođe kod bake i djede. Ma da te ne davim, znam samo da više ne vjerujem u ljubav i ne bi mi se dalo više s nikim natezati, a ovo dok traje - traje.
- Ma daj, nisam skužio, mislim to, za tvoju vezu, sorry...
- OK je. Jučer sam išla po svoje lijekove i slušala Faith No More koji me full podsjetio na tebe, pa sam si mislila kako si baš sav u depresiji čitajući tvoje postove na FB, dok jučer nisam „udahnula" život u globalu i shvatila da sam ja fakat oštećena osoba al' aj, bar nemam afinitet prema alkoholu kao ti, ja zvrcnem Normana :))
- Ma nisam ja posebno u depresiji, to mi je uobičajeno "nulto stanje" samo mi se bljuje kad čujem onu pjesmu "Happy" :))
- Mene ništa više ne može iznenaditi, a "Happy" je bila OK pjesma dok nije postala globalni teror :))
- Može onda iduća nedjelja ako bude vrijeme OK? Čujemo se još?- Može, čujemo se.
YOU ARE READING
A što ako nas netko čita?
Short StorySerijski ubojica koji to nije, književna urednica koja chata s glavnim likom romana, propali pisac koji u potrazi za bivšom djevojkom pronalazi sebe...