To już na poważnie
Jestem Leah Johnson i byłam piosenkarką w internecie większość osób mówiło na mnie ta jedyna lub po prostu inicjały LJ. Na początku nikogo nie kochałam i moje motto brzmiało "zawsze sama... ale z przyjacółmi" wiele chłopaków mnie podrywało, ale żaden mnie nie ruszał. A właśnie zaczęłam karierę w wieku 12 lat (7paź 2010) trwała ona przez idelnie 6 lat (7paź 2016) mam urodziny 6 października więc wiecie. Wracając do chłopaków zakochałam się i nie skupiałam się na pracy więc postanowiłam się ukryć co nie było proste mając 60 000 000 subskrypcji na YouTube, ale się udało. Noah mój najlepszy przyjaciel właśnie z zadzwonił do drzwi. Szłam powoli bo jemu nigdy się nie śpieszy, gdy usłyszałam dzwonienie w stylu Penny. Podczas ponownego otwierania drzwi zobaczyłam ich dwójkę na początku się skrzywiłam później wzruszyłam ramionami wyszłam.
-Piłeś? - zwtóciłam pytanie do Noah.
-Nie - odpowiedział z dziwną miną.
-To trzymaj -parsknęłam śmiechem podając mu kluczyki do samochodu.-Penny? -zaczęłam mówić do przyjaciółki która siedziała z tyłu.
-Tak? -odpowiedziała.
-Myślałam czy... -zatrzymałam się wzdychając - ... Nie wrócić do kariery -powiedziałam ciszej, a Noah szybko zjechał na pobocze.
-Co?!- krzyknęła Penny- wiedziałam że to kiedyś powiesz!
-Noah czemu się zatrzymałeś jedź do szkoły* -chłopak jak na zawołanie pojechał dalej - a wracając nie wiem jak wrócić.
-Wiesz zadzwoń do swojej menadżerki Rose przecież pozbawiłaś ją pracy.
-Właśnie i nie wiem czy będzie chciała mnie słuchać. Dobra narazie trzeba iść do SZKOŁY MUZYCZNEJ - powiedziałam jak nasz nauczyciel który miał nas uczyć grać na gitarze, ale okazało się, że wszyscy umieją więc uczy nas zachowania przed kamerą, ale kiedy przychodzi dyrektor to udaje, że nas uczy o gitarze.
-Dobra, ale mamy jeszcze 10 min zadzwoń do niej.
-Ok -odpowiedziałam i zadzwoniłam.-Hej Rose powiedział am niepewnie
-Co chcesz znowu pozbawić mnie pracy-odpowiedziała wnerwiona Rose w końcu przez rok nie ma pracy
-Chce zrobić wielki powrót
-Na serio? Dobra jade do ciebie do szkoły muzycznej w Bostonie prawda?
-Tak-parsknęłam śmiechem* chodzi tu o studia
Jak wam się podoba?
Girl O💞
CZYTASZ
Opuszczam Życie
ActionTa historia opowiada o dziewczynie która skończyła ze sławą i po roku planuje swój wielki powrót