Seviyor Musun?

4.2K 291 31
                                    

Multideee Melis Kaya ve Min Yoongi (Suga) var.

Miray'dan
Evde oturmaktan canım sıkıldı,Melis Aras'a ulaşınca dışarı çıktı konuşmak için.Sanırım hala konuşuyor, gelmediğine göre konuşuyor.Büşra ise şimdi ayağa kalktı vede dışarı çıkacaktı ki apartman kapısının önünden sesler gelince hemen yanına gittim.

Ben ve Büşra ne oluyor diye bakarken şu Mert,Kıvanç vede Yağız BTS grubundaki Jimin,Jungkook vede V'den dayak yiyorlardı.Ayırmak için yanlarına gitmiştik,Hazal ne ara geldi bilmiyorum.

"Hey! durun"dememle Jungkook bu tarafa bakınca yüzüne yumruk yedi.Kıvanç üzerine gelirken önüne geçtim.Sonrada erkekliğine tekmeyi bastim.Hem bunlar niye kavga ediyor.Jungkook'a döndüğümde kaşı yarılmıştı.

Jimin ve V'yi ayırmıs olan Büşra ve Hazal onları içeri sokuyordu.Bende hemen Jungkook'un koluna girip sürüklemeye başladım.Bizim eve sokunca koltuklara oturttuk.Şimdie pansuman yapıyorduk ki içeri Suga ve Melis girdi.Yakışıyorlar aslında ama ikiside hep kavga ediyor.Ama ne demişler büyük aşklar kavgayla başlar.

Bu söze hep inanmısımdır.Hadi hayırlısı,aramızda konuşurken Jimin yine ego patlamsı yaşarken,Büşra ağzkna pamuğu tepti.Ona gülüyorduk,iğrenerek tükürdü pamuğu daha sonrasında Büşra onun taklitini yapınca oda onun ağzına pamuk tepti.

Büşra hemen ağzındaki pamuğu çıkarıp,Jimin ile boğuşmaya başladı.Jimin'nin saçlarını tuttu,o ise yardım edin diye bağırıyor.Gizem ve Aslı onları ayırdı.İkiside birbirine kesicek gibi bakıyordu.

Melis
"Şahsen bu iyi dövüsüyor."diyip yanındaki Suga'yı gösterdi.

V
"Hey!ne yani bizde iyi dövüşüyoruz."dedi.

Hazal
"Hı bende Jacki Jen(yanlış yazmış olabilirim.^^)" diye dalga geçti.Birde onlar atışmaya başladı.Kavga izlemeyi hep sevmişimdir.Ama sorun şuki kapı hayvanca çalınıyor,yerimden hopladım.

Asya
"Hangi ayı lan bu kapıyı kıracak."dedi.

Gizem
"Kalk Miray bir bak."dedi.

"Ben falan bakmam kızım,korktum valla ya beni döverse kapıdaki şahıs."dedim.

Hazal
"Tamam sakin ben bakarım.Miray sende gel."diyince o önde ben arkasında gitmeye başladık.Bismillah diyip kapıyı açınca Aras içeri rüzgar gibi girdi.Aha şimdi boku yedik,kapıda bir kız vardı.Koreli sanırım ama banane hemen içeri koştum.

Melis
"Aras kendine gel napıyorsun.Bırak onu"diye bağırıyordu.Çünkü Yoongiyi altına almış yumrukluyor.Anlamadığım biçim şimdie Jungkook'un üzerine uçtu.Hemen kolundan tuttum Aras'ın ama nafile diğer kızlar ve erkeklerde gelip ayırdılar.

Aras
"Bırakın lan beni siz kimsiniz de benim kızlarımla aynı evde duruyorsunuz."dedi.

Melis
"Aras kendine gel."diye bağırdı.

Aras
"Ne halt ediyor bu kadar herif sizin evde Melis."dedi.

Büşra
"Susun artık.!Aras onlar bizim üst komşularımız." dedi.

Aras
"Erkekler ve bana şimdi mi söylüyorsunuz."dedi.

Melis
"Çocuğu boşuna dövdün.Salak az kalsın Burak malı beni zorla bir yere kaçıracaktı.Yoongi yardım etti." dedi.Biz niye bilmiyoruz.Salak kız adam bir söyler, bu kız beni veyada bizi sinir etmeyi seviyor.

Aras
"Onu şimdi s*kt*m."dedi.Kurtuldu herkesin tutukları yerden tam çıkacaktı ki o kızla burun buruna geldi.
Tamam bu kız kim çok sinir bozucu vede gıcık,evet insanları tanımdan yargılamak benim huyum sanırım.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin