Multide Büşra Kaya ve Park Jimin var.
Herkese iyi okumalar. ^^Bu çocuğu döverim ama bak artik,ne bakıp duruyor.
Şu yumruk attığım şahıs evet onu bir daha dövemek istiyorum.Sapık gibi beni süzüyor oturduğumdan beri,belkide sapık neden olmasın."Ne bakıp duruyorsun lan."dedim.Onun duyabileceği şekilde,bana sırıtmaya başladı.Bu çoçuk ne sinir bozucu birşey ya!
"Benim adım Meriç tanışmak ister misin baştan ama düzgünce."dedi.Ama Meriç Türk ismi ve bu çocuk çekik gözlü ona kaşlarım havaya kalkık bir şekilde bakıyordum.
"Senin ismin..."diye kaldım çünkü o konuşmaya başladı.
Meriç
"Ah annem Türk babam Koreli o yüzden,ama Türkçe bilmiyorum."dedi."Annen öğretmedi mi hiç."dedim.Hayır anlamında başını iki yana salladı.
"İsimleriniz baya uydu.Abi çok iyi çift olursunuz." dedi arkadaki bir çocuk hızla arkamı döndüm.Bu şeyine tekme attığım çocuktu,ona çatık kaşlarla bakıyordum.
"Bir daha ister misin tekme,doğru konuşsana lan." dedim.Bana gözlerini kısarak bakmaya başladı.
"Çocuklarımın katilisin,eğer olmazsa sizinkini kaçırırım."diyince saçlarını tuttum.Meriç bizi ayırmıyordu,sırıtrak izliyordu.Hoca yanımıza geldi.
Hoca
"Melis napıyorsun.?"dedi."Ahh hocam yardım edin.!"diye bağırıyordu.
"Hak etti o yüzden yoksa ben uslu bir kızım." dedim.
Hoca beni ikna edince bıraktım.Sonrada o çocuğa öldürücü bakışlar atıp önume döndüm.Meriç hafif gülüp konuşmaya başladı.Meriç
"Sen ne kadar tatlısın ya."dedi.Yuh...Çüş yavaş gel.
Ona da öldürücü bakıslar atıp etrafıma bakınırken bir kızın yanının boş olduğunu gördüm.Kadın hocadan izin alıp onun yanına geçtim.Kız çok tatlıydı ama huyu nasıl bilmiyorum.Onunla tanışmak için önce adımı ben atayım derken o konuştu.
"Şey merhaba ben Mia tanıştığımıza memnun oldum."diyip gülumsedi.Uzatmış olduğu elini tutup bende ona gülumsedim.Derste biraz daha onunla konuştuk gerçekten kafa bir kızdı.Sevdim bu kızı.
Ders bitince bizim kızlarla beraber kantine gidecekken Mia'yıda çağırdım.İlk başta kabul etmek istemesede ben zorladım.Tam kapıdan çıkacakken bir kız topluluğu bizi içeri ittirdi.Aralarında Aras'ın sevdiği çakam da vardı.
İlk biz çıkacaktık sınıftan ama bunlar bizi içeri itip kapıyıda kapattılar.
Çakma S.
"Sen pis s*rt*k demek benim Aras'ımla arama girersin."dedi.Miray ve Hazal ne diyon bakışı atıyorlardı kıza.Mia
"Hey!Tamam çekilin."dedi.Çakma S.
"Vay vay eziğe bak nerden aldin bu kadar gazı sende bizimle konuşuyorsun."dedi.Sınıfın kapısı gürültüyle açılınca hepimiz o tarafa döndük.Gelen Aras tabikide,Aras
"Eunji arkadaşlarınıda al ve defol git."dedi.Biraz sert çıktı sesi.Eunji
"Bu kızı bana nasıl korursun anlamıyorum.Resmen bizi birleştirmemek için seni ayartıyor."dedi.Aras
"Eunji kes sesini! O benim kuzenim.!"diyince hepisi bir bana bir Aras bakmaya başladı.Niye bu kadar şaşırıyorlar yani o kadar çirkin miyim.Eunji denen kız bana yalaklanmaya başladı.Eunji
"Ah tatlım bilmiyordum."dedi."Bilsen yalaklık edecektin diymi."dedim.
Aras
"Siz diğerlerinin yanına gidin kantindeler."diyip bizi sepetledi yanlarından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfiction7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...