AxM 11

8.7K 212 8
                                    

adelXmashah 11

¤¤¤

        ADEL menanggalkan veil dikepalanya dan letakan atas katil, tanganya cuba menarik zip dress belakang badanya. Hampa tanganya tak sampai nak cecah zip, mengeluh dia seketika.

Kenapa lah reka zip dekat belakang kalau dekat depankan senang sikit nak buka. keluhnya dengan tangan masih berusaha menarik zip.

Pup! Pintu bilik dibuka pantas Adel berpaling. Seketika berkerut dahinya melihat Mashah melangkah masuk dalam biliknya. ''You nak apa?''

Mashah duduk diberai katil tanpa perdulikan pandangan Adel padanya. Songkok dikepala diletak atas katil sebelum matanya beralih pada Adel yang sudah berdiri depanya dengan wajah mencuka.

''You nak I tolong apa-apa ke?'' Soalnya merujuk pada zip dress Adel, dia sempat melihat tangan Adel yang terkial-kial menarik zip dress.

Adel berpeluk tubuh. ''Tak ada. I nak you keluar dari bilik I please.''

Mashah berpura tidak dengar pantas saja badanya dibaringkan ke katil mencerlung mata Adel memerhatinya. Giginya di ketap. ''You pekak eh? I said get out!'' Hilang sabar betul bila berdepan dengan lelaki ni.

''If I won't,'' Saja mashah ingin mengujinya.

Dia mendekati katil dan tanpa amaran tanganya menarik lengan Mashah kuat ingin mengusir lelaki itu, namun lain pula yang jadi bila Mashah lebih pantas menarik Adel jatuh ke tubuhnya.

Terkebil-kebil mata Adel jadinya. ''Shit!'' Tanpa sengaja perkataan carut keluar dari mulutnya.

Mashah merenungnya tajam. ''You shit on me?'' Tubuh Adel ditolak jatuh terlentang dan giliran dia pula naik memanjat tubuh kecil tu.

Adel telan air liur gabra. ''Move you body from me!'' Masih lagi intonasinya kasar.

Tergamam dia bila tangan Mashah naik menyentuh pipinya. ''I can do anything to you remember. I suami sah you so I have a ticked to touch you more than what you feel right now. So please next time mind ur language ye sayang.'' Dia menepuk perlahan pipi Adel.

Adel mendengus dengan berani dia membalas kembali. ''You ingat I nak takut dengan ugutan you ha? remember I am Adelina, nobody can control me so please go away!'' Sambil tangan cuba menolak dada Mashah menjauh.

Mashah ketawa sinis. ''I tak suruh you takut pun, Just jaga sikit perangai you yang suka mencemuh orang sesuka hati tu.''

Dang! Terasa terkena sebijik ke muka Adel. Bibirnya diketap geram. Tangan memukul dada Mashah yang tak bergerak dari tadi. ''Blah lah!'' Jerkahnya kuat.

Sebelum Mashah bangun dia sempat melirik ke tubuh Adel yang di bawahnya, dari atas hingga ke bawah. ''Do you taking care of youself?''

Persoalan Mashah berjaya menjemput kerutan didahi Adel. ''What do you mean by that?''

''Like before I said, I tak suka kepunyaan I dah di sentuh orang.'' Bisiknya perlahan ke telinga Adel sebelum dia bangun dan keluar dari bilik.

Adel telan air liur. Adel melirik ke tubuhnya sendiri. ''Kalau dia tahu macam mana?'' Kemudian dia menggeleng. ''No, kau tak boleh bagi dia sentuh kau.''


Tidurnya ternganggu bila terasa ada sesuatu merayap-rayap ke tubuhnya. Pejam celik pejam celik saja matanya. Perlahan selimut menutup tubuh dilurutkan kebawah.

Wasiat Cinta (adelmashah)Where stories live. Discover now