Àlex
Tot va començar a la classe de segon de la Eso. Estàvem fent un examen de socials quan de sobte, es van començar a encendre i apagar les llums, molt ràpid, al principi ens donava igual, ja que no voliem fer l'examen, la professora, va demanar silenci, pero ningú li feia cas. Al cap de poca estona va parar de demanar silenci, potser es va donar compte que no servia per res.
Poca estona després, les llums es van tornar a encendre, moltes nenes, van cridar. No sabia perque, em sentava a ultima fila i gairebé no veia res, pero la Sònia, la meva millor amiga si que veia.
-Tio, Àlex, que la profe està morta!- va dir amb veu d'alarma.
-Que?- encara no m'ho creia.
-Que si, li han clavat un gavinet al cap, mare meva si que fa asco.- deia ella fastiguejada.
-A veure?
Vaig apropar-me i ho vaig veure.
Semblava que estigués sentada i prou, pero aquell enorme ganivet deia lo contrari. El ganivet estaba alla, a sobre del seu cap, i la sang allà abaix, ja formava un petit vessal, el ganivet havia estat clavat amb tanta força, que semblava que el seu cap s'anés a partir per la meitat en qualsevol moment, a part se li podia veure un tros de cervell. No era una imatge bonica, com la meva amiga Sònia m'havia dit.
-Pirem d'aquí- va dir la Sònia, llegint-me el pensament.
-Si.
Vem anar caminat amb direcció a la porta, i vem sortir. Teniem pensat anar a la sala de professors i donar l' avis als professors i després marxar a casa, i amb sort poder borrar aquella horrible imatge del nostre cap. Pero quan estàvem a punt d' entrar en la sala de preofessors, se'm va caure l'anima als peus.
-Sònia, que els professors no estan, no te'n recordes?
Les classes de 1r, 3r i 4t d'Eso havien marxat d'excursió, i a nosaltres ens havíen deixat aquí pel nostre mal comportament. Tots els professors, menys l'Encaran i en Xavier, es van quedar.
YOU ARE READING
Dins La Classe
HorrorTot va començar amb la mort de la professora... amb la mort de la meva millor amiga... amb els assassinats... casi tothom va morir...casi Començada 26/4/17 Feta per 2 ments pensants