Da... azi... M-am mutat in Constanta... Am uitat sa ma prezint. Ma numesc Amy, am 14 ani si sunt, aparent, din Constanta. De fapt, m-am nascut in București, dar la varsta de 5 ani, m-am mutat in Hațeg. Acolo, m-am imprietenit cu o tipa super de treaba, Magda, care face YouTube. Am devenit BFF. Mi-e tare dor de ea... oricum, trecand la ale noastre. La varsta de 10 ani m-am mutat in Constanta...de ce? Nu stiu exact...
Azi e prima zi de scoala! Iar nu stiu cu ce sa ma imbrac...
M-am trezit la 7:30. E 8:00. NU STIU CU CE SA MA IMBRAC! CA DE OBICEI ... Hotarasc pana la urma sa ma imbrac cu o pereche de blugi negri, un crop top alb, bcs scoala, mi-am prins parul intr-un coc lejer, m-am dat cu putin fard si un ruj mat. Mi-am luat geaca de piele si adidasii negri, inalti, si... am plecat... Am uitat sa imi prezint înfățișarea. Am ochii verzi la soare, caprui la umbra (ciudat, stiu...), par brunet. Sunt o fire depresiva, suparacioasa, nebuna, posesiva si... fitoasa... nu am avut niciodata iubit... nu ma place nimeni... de asta sunt depresiva ... o sa mor singura :(
Si am ajuns si la scoala... "super"...
Intru în clasa, diriginta ma pune sa ma prezint. Pare de treaba diriga, are 21 de ani. O cheama Mira.
-Prezinta-te si tu!
-Sunt Amy, am 14 ani, sunt din București (stiu ca mai sus am spus Constanța, dar... m-am gandit sa zis exact orasul unde m-am nascut) si... ceva ma oprește. Nu pot sa zic de ce m-am mutat. Pentru ca m-am mutat deoarece parintii au fost concediati... am aflat de curand... nu pot sa zic asta... un băiat drăguț ma atrage, deja... *flashback* si...m-am mutat pentru ca...voiam un loc mai linistit... sper sa ma inteleg bine cu toata lumea!
-Uite ce fata draguta, Christian! *ii zice un coleg tipului dragut*
-Da... e chiar draguta.
Doamne,tocmai a zis ca sunt drăguța!
-Multumim, Amy! Acum, aseaza-te langa Christian, băiatul din a 3-a banca de pe randul de la mijloc.
-...Multumesc...
Chiar stau cu el, mor!
*Christian pov*
Doamne, e atat de draguta Amy! Oare ma place? ... Christian, nu iti face iluzii, sigur are iubit . Se intreapta spre mine.
-Hei!
-Hei!
-Eu sunt Christian! Imi pare bine. Esti draguta! Ai prieten?
*Amy pov*
Christian tocmai m-a întrebat daca am prieten.
-Nu, nu am, de ce?
-Um... esti draguta... ai vrea sa fii cu mine?
-Um...stii...de abia ne-am vazut...dar...totusi...accept.
-Mulțumesc! Nu o sa iti para rau.
Ok, in rest nimic interesant, ore, cam atat.
Ajung acasa...cand vad un mesaj de la...
HEY! SUNT NOUA PE AICI! SPER SA VA PLACA CEEA CE SCRIU! Poate o sa fac un capitol in care arat personajele... ce ziceti?
O sa va numesc Muntenasi, bcs sunt mare fana a fratilor Munteanu :3
Bye, Muntenasilor!
CITEȘTI
I Love You Forever
RomanceAmy este o fata de 14 ani, care, s-a nascut in Bucuresti dar la varsta de 5 ani, s-a mutat in Hațeg. Apoi, la 10 ani, s-a mutat in Constanta. Acolo a ramas, deocamdata... Povestea noastra se petrece in mai multe orase. !CARTEA NECESITA CORECTARE!