Ας μην κάνουμε θέμα το μεγαλύτερο τίτλο στην παγκόσμια ιστορία του wattpad.
Το θέμα που θέλω να θίξω(!):
Δέχτηκα μήνυμα από μία κοπελιά, της οποία δε θα αναφέρω το όνομα, γιατί εγώ έχω ένα γαμωεπίπεδο, ενώ το δικό της έχει πιάσει πάτο, για να το πω ευγενικά.
Αυτή η κοπελιά, λοιπόν, η Δεν-Τρώω-Πίτσα (θα τη λέμε έτσι, γιατί δεν της αρέσει η πίτσα) μου έστειλε ένα ΑΚΡΩΣ ΦΙΛΙΚΟ μηνυματάκι, για να μου πει την ΑΚΡΩΣ ΧΕΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ!
Απλά, θέλω να μιλήσω λίγο μόνη μου για να τα βρούμε εδώ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΔΡΟΜΟ! ΓΡΑΦΩ ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!
Ακούστε, λοιπόν:
Η Δεν-Τρώω-Πίτσα αναφέρθηκε στην ανακοίνωση που έκανα στο τέλος του τελευταίου κεφαλαίου.
ΛΟΙΠΟΝ!
Άκου γαμημένο πουτανάκι,
Δεν είμαι από αυτές που το ΠΑΙΖΟΥΝ τέλειες μαθήτριες. ΠΑΙΞΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ-ΤΟΣΟ ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΤΕΛΕΙΟΥ ΓΚΟΜΕΝΟΥ PLAYER-BAD BOY ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ!
ΜΑΝΤΕΨΤΕ!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΤΕΤΟΙΟΙ! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΟ WATTPAD!
"Δεν έχω χρόνο για να ανεβάζω κεφάλαια και να γράφω σχόλια, διαβάζω συνέχεια. Είμαι άριστη μαθήτρια, κοινωνική, αστεία, ξέρω τους πάντες, βγαίνω συνέχεια, όλοι μου οι φίλοι με λατρεύουν και έχω τον καλύτερο γκόμενο"
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΤΟ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ, ΡΕ!
ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΑΠΟ ΑΠΟΥΣΙΕΣ.
ΤΕΛΕΙΟ?
Όντως είναι! Είναι, γιατί εγώ έχω τα άρχιδια να το λέω, γράφοντας την κωλογνώμη όλων των στερημένων!
ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΓΩ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ! ΞΙΝΩ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ.
ΑΝ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ!
Στο φροντιστήριο, όμως, είναι σωστή.
ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ, ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?
Δεν είμαι το τσουλί του σχολείου που φοράει βρακί με ενίσχυση στον κώλο, ενώ λέει πως φοράει στρινγκ!
STAI LEGGENDO
Only With Him
Storie d'amore-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...