Data: 13 iulie 2016
Ora: 10:30Ma trezesc si stau la marginea patului privind spre fereastra, vazand doar cerul de un albastru deschid si soarele ce straluceste parca vrand sa te orbeasca, razele pantruzand prin geam si luminand toata camera ce o facea mult mai vie si pe mine facandu-ma sa ma trezesc din somnolenta.
Ma ridic luandu-mi jurnalul cu mine in bucatarie pentru a merge sa mananc.
Mama era in bucatarie gatind micul dejun, tata era si el acolo stand la masa citind ziarul si bandu-si cafeaua si sora mea mai mica pe sub masa ca intotdeauna zicand ca acolo e casa ei si ca va trai mereu sub acea masa...
E sora mea va rog sa o intelegeti.***A...da, am uitat sa facem cunostinta, eu sunt Ilinca Adam, am 15 ani si sunt in clasa a 9-a la Liceul de Muzica si Arta clasica, ea e mama mea Laura Adam,in varsta de 38 de ani, este designer avand propriul sau brand de haine, IlSan...stiu e putin ciudat dar vine de numele meu si al surorii mele. Sora mea mai mica, e un gandacel care sta tot timpul printre picioare noastre,nu are stare si tot timpul trebuie sa fie undeva si daca nu e trebuie sa apara de undeva, numele ei este Sandra Adam are 4 ani si merge la gradinita...ce as mai putea spune despre ea alceva decat ca mananca, doarme, se joaca, respira si traieste?...
Sa trecem la tata, tatal meu, e inalt cat un brad si ma uit la el ca la varful unui copac, este foarte inalt, numele lui este Luca Adam, in varsta de 40 de ani si este jandarm.
Cam asta e familia mea, familia Adam. Am terminat cu prezentarile asa ca haideti sa trecem mai departe.***Mama pune masa si ma ofer si eu sa o ajut. Punem impreuna masa si dupa ce o terminam de asezat ne punem la locurile noastre si incepem sa mancam.
-Haideti sa mergem si noi undeva vara asta, spunand tata privind la mancare evitandu-i privirea mamei.
-Vrei sa mai cheltuim bani?, se uita mama la el cu ochii mari parca vrand sa-l devoreze.
-Haide mama, si asa venitul nostru este mare si nu se fac probleme pe tema asta, decat sa stam toata vara numai in casa...,ii spun facand ochi de catelus.
-Si unde ati vrea voi sa mergem, intr-un loc "special", fiind ironica.
-La mare!, zicand la unison eu si tata.
-Ieei la mare!, striga de entuziasm sora mea mai mica.
-La mare?...
-La Mamaia!, zicand din nou la unison cu tata.
-Haideti sa mancam si dupa mai discutam.
Mancam linistiti, eu terminand inaintea tuturor si imi deschid jurnalul incepand sa scriu in el.
Ma gandesc ca ar fi mai bine sa ma duc in camera la mine sa scriu, asa ca ma ridic de la masa si ma duc direct in camera mea, ma arunc pe pat si incep sa scriu toate aceste ganduri si intamplari in primul meu Jurnal.Ora:13:03
Ne striga mama sa ne adunam cu totii in sufragerie pentru a vorbi despre excursia la mare, ma ridic din pat cu lene si ma indrept spre sufragerie.
Ma pun pe canapea si privesc in gol pentru cateva secunde dupa care vine sora mea si sare pe mine.-Ilinca!
-Ce vrei?
-Vreau afara.
-Te scoate tata, ce-mi spui mie.
-Dar eu vreau sa ma scoti tu afara, ma imbratiseaza.
-Dar vreau si eu sa stau cu prietenele mele, nu pot sa te scot eu, te scoate tata pe afara ca si asa nu are ce face.
-Bine!, incepe sa rada si sa zburde prin casa.
Intra si mama si tata in sufragerie, tata punandu-se cu Sandra in brate pe canapea langa mine,iar mama pe fotoliul din fata noastra.
-Deci...
-Fara deci, zicand tata uitandu-se la ea si mama la el strambandu-l.
-Ati zis ca vreti la mare,nu?
-Da!,toti in cor.
-La Mamaia, nu?
-Da!, din nou in cor.
-Mergem poimaine.
-Daaa!, fiind toti fericiti.
Ma ridic fericita de pe canapea si ma duc in camera mea sa o sun pe ceea mai buna prietena a mea, Gabriela.
Iau repede telefonul si o sun pe Gabriela, repede pentru ai spune ca merg la mare.-Alo.
-Gabi!
-Ce-i?
-Poimaine merg la mare,am convis-o pe mama sa mergem la Mamaia!
-Foarte fain! Dar...
-Ce?
-Tabara cu engleza...cum faci? Ca tot poimaine este.
-A da! Am uitat! Am sa vorbesc cu mama sa anuleze pe trei zile.
-Bine mai voebim sunt putin ocupata te sun cand iesim pe afara.
-Bine pa, inchid telefonul si-l arunc pe pat si imi iau din nou Jurnalul scriind toate aceste intamplari.
***
Hei! M-am gandit sa fac si un alt gen de carte sper sa va placa vreau parerile voastre, conteaza foarte mult pentru mine. 💛🙏💜
CITEȘTI
Pagini de Jurnal
AventurePaginile scrise din Jurnal contin aventurile, invataturile si intamplarile unei fete de 15 ani pe nume Ilinca. O fata mica de inaltime si foarte firava, asa ca haideti sa intram in Pagini de Jurnal sa o cunoastem si sa vedem ce aventuri a trait, nu...