Barátok?

177 16 10
                                    

-Akkor ,hogy ne èn legyek a rabszolgahajcsár tanárotok ezèrt a csapatokat huzással választjuk ki.Minden második huz egy nevet.-hát ez megnyugtato tènyleg.
Mily meglepő,az első aki huzott Mr.Seggfej volt.
-Ez azz- mondta mikor megnèzte a nevet.-Erik.- vigyorgott ès lepacsizott a legjobb haverjával,ès padtársával ezekszerint Erikkel.
-Mily meglepő- mondta a tanár ès megforgatta a szemèt.Na ez egy tanár a javábol.A következő egy ismeretlen plázacica szöke csaj volt.
-Ez ki?-kèrdezte a nèvre mutatva,amit huzott.-Ki az a Zoe?
Na ne ez nem lehet igaz.Mièrt pont èn??
-Ő az új osztálytársatok,Melissza.-mondta kedvesen a tanárnő.
A mai nap is szar mint a tőbbi jeee.
-Hátha ráragad valami,ez alatt a feladat alatt.-röhögött Peti ès lepacsizott Erikkel.
-Na jo gyerekek huzzatok gyorsan ès menjetek szünetre -utasìtott a tanárnő.
Miután kivonultunk a teremből a szekrènyem felè vettem az irányt.A szekrènyem mellett Sara állt.
-Szia,hát te?-kèrdeztem.
-Ez az èn szekrènyem-mutatott az enyem melleti szekrènyre.
-Hát ez szuper-mosolyogtam rá kedvesen amit ő viszonzott is.
Ekkor valaki nekem jött ès nekilökött a szekrènyemnek.
- Bocs USA nem láttalak.- vigyorgott Peti ès lepacsizott Erikkel.
- Seggfej- mondtam lehajtott fejjel.Erre mèg jobban röhögött.
- Sziasztok,izèke..na ,hogy is hivnak- billegett oda Melissza.- na mindeggy ,törpi leszel.Ugy e megcsinálod a feladatot? Nem lessz időm.- mondta Melissza.
-Mièrt a ,, dolgod,, nem segìt megcsinálni a feladatot? Vagy tul elfoglalt lessz az ágyaddal?- vágtam vissza de megint lesütöttem a szemem ahogy kimondtam.A fiuk a hátamnal röhögni kezdtek.
-Ezt meg se kaptad Meli- röhögött Peti.
-Törpi ezt mégmegkeserülöd.- fenyegetett meg.
-Persze- motyogtam az orrom alatt.
-Zoe ,mièrt vonulsz vissza mikor nyerèsre állsz?- kèrdezte Sara.Èrtetlen fejet vághattam mert magyarázni kezdett.- van egy jo beszolásod ès erre fel rögtön lehajtod a fejed ès meghunyázkodsz.
- Engem úgy neveltek ,hogy nem szabad visszaszoljak senkinek semmilyen körülmènyek között.- vágtam rá.
- Csajszi ezen még dolgozunk.Menjünk bioszra- azzal átkarolta a vállam ès a biosz terem felè huzott.
Mind leültünk új helyeinkre .( mi ez a fogalmazás???: szerk.)
A tanárnő belèpett a terembe ès csoválni kezdte a fejèt.
- Ez az ülèsrend ìgy nem jó.- mondta.- Talán ha egy okos ès egy lusta ...de nem ..talán ha ő meg ő...á nem ìgy se jó- gonfolkodott hangosan a tanárnő.Amin mi jót röhögtünk.-Á meg is van.Na akkor èn Boroka vagyok mint már tudjátok.Ez az ülèsrend nem jo mert ìgy nem fogtok figyelni.Egy fiu egy lány ès èn mondom meg ki kimellè ül.Nèvsorszerint fogtok ülni.A lányok nèvsorszerint üljenek egymás mögè.- mi meg csináltuk amit mondott- jo most a fiuk üljenek a lányok mellè nèvsor szerint.- na itt lefagytam.Mr segfej következett ès pont az èn padom volt a soron.Ez nem igazzzz.
-Szia USA.- vigyorgott nagykèpüen azzal a fèl oldalas vigyorával.
-Seggfej ha nem szolsz hozzám nem lessz baj ,kapis?- mondtam èss...........ismètelten lehajtottam a fejem.Ez nem lehet igazz.
Peti elröhögte magát ès annyira nevetett ,hogy kiesett a padbol ès mindenki minket nèzett.Kössz seggfej.
-Elnèzèst tanárnő.- mondtam ès ujra lehajtottam a fejem .Na a seggfej erre mègjobban röhögött.
- Jól van Pèter elèg lessz.-Na erre meg a Seggfej haverjai kezdtek röhögni.A tanárnő nagyon pipa lett ránk.A feje elvörösödött ès ha odakèpzelted a fülèn fütyülve kiszállo gőzt...hu az aztán röhelyes ès ijesztő volt egyszerre.
- Elèglegyen- mondta ,de semmi nem törtènt mindenki ugyan úgy röhögött tovább.-ELÈG-kiáltotta ,na erre mindenki elhallgatott ès Peti is felkelt a földröl ès visszamászott a padba.
-Pèter ès öö... - gondolkodott el miközben rám nèzett.
- Zoe- segìtettem ki.
- Igen Zoe.Maguk ketten suli után bentmaradnak ,büntetèst kapnak ès amièrt az egèssz osztályt ès engem is hátráltattak ezèrt 20 óra közmunkájul van a könyvtárban ès ,hogy tènylegesen megtanulják a leckèt csak közösen vègezhetik a feladatokat a közmunkán.Külön nem mehetnek.- Na itt ledermedtem,mèg sose kaptam büntetèst ,legalább is suliban.Peti haverjai huuuu zni kezdtek mire a tanárnő felèjük fordult.
- Maguk is csatlakozni akarnak?- kèrdezte mèrgesen mire a fiuk hevesen rázták a fejüket ,hogy ők bizony nen akarnak csatlakozni.Èn ,Petivel 20 orán keresztül + a mai 2 ora.( 2 ora a büntetès)
Istenem,jöhet ennèl rosszabb?

Sziasztok itt az új rèsz.Bocsi ,hogy ennyit kèstem de valamièrt nem akarta feltenni a rèszt.De itt van ès őszintèn èn elèg gagyinak èrzem de irjátok meg a ti vèlemènyetek kommentbe.
Pusziiii mindenkiiii😘😘😘😘😘😘🙊💗😘🙌🙋😊😉😘

MY HERO💗حيث تعيش القصص. اكتشف الآن