Život nekončí smrtí

8 2 0
                                    

Jak už jsem uváděla v popisku tak tento příběh je o holčičce jménem Emma.A teď už k příběhu:
Jako malá jsem vyrůstala v malé vesničce jménem Přehořov.Vyrůstala jsem tam s mým tátou a mámou a s babičkou v malém domečku na konci vesnice.
Chodila jsem tam do školky,měla jsem to tam ráda.Po pár letech jsem nastoupila v září do školy.Šla jsem do první třídy.První den jsem přišla s rodiči do školy a odvedli mě do své třídy.Paní učitelka se mě hned ujala a usadila mě do lavice k jedný holce jménem Tereza.Hned jsem se sní s kamarádila a povídala jsem si sní.Po dvou hodinách ve škole jsme šli potom domů.Rodiče si mě tam vyzvedli a šli jsme domů.Doma jsem jim vyprávěla jak bylo první den ve škole.Řekla jsem jim že jsem se tam seznámila s jednou holčičkou Terezou se kterou sedím v lavici,měli radost že se mi tam líbí a že jsem si tam našla novou kamarádku.Jak čas furt a furt ubíhal tak jsem už byla v 7.třídě.Za ty roky se stala Tereza mojí nejlepší kamarádkou dělali jsme všechno spolu byli jsme jako sestry.Prožili jsme spolu spoustu dobrodružství.Měli jsme ve škole i jiných spoustu kamarádů.Můj život byl čím dál víc lepší.Měla jsem radost že je všechno jak má být.Jednoho dne my zemřela babička byla už hodně stará měla rakovinu srdce.Byla jsem z toho hodně špatná.Byla pro mě jako druhá máma se kterou jsem vyrůstala bylo my to hrozně líto.Za pár dní se konal pohřeb na který jsem nešla zůstala jsem doma a nemohla jsem se ještě furt se z toho zpamatovat.Když uběhlo pár dní tak jsme měli už skoro konec školního roku.Už jsem se nemohla dočkat až budou prázdniny.Za týden nám rozdali už konečně vysvědčení a šla jsem domů.Jak tak ty prázdniny ubíhaly tak sem měla za chvíli narozeniny.Oslavovala jsem 13.narozeniny.Rodiče se rozhodli že příští den po mých narozeninách pojedeme na návštěvu ke kamarádům.Zeptali se mě jestli nechci jet s nima,odpověděla jsem že pojedu.Uběhl další den,tak jsme se ráno zbalili a jeli jsme k jejich kamarádům.Když sme tam přijeli tak sme se snima přivítali.Máma s tátou si tam snima povídali a já jsem se šla projít protože jsem se tam nudila.Jak už ubíhali hodiny tak už bylo 9 hodin večer.Šla jsem říct mámě jestli už nepojedeme a ona řekla ze už asi pojedeme tak jsme se rozloučili a sedli jsme do auta a vyjeli zpět domů.Když sme jeli tak sem v autě usnula byla už tma a já byla hrozně unavená.Uběhlo pár minut a ve spaní sem slyšela jak hvízdají a silně brzdí kola u auta.Než jsem se stačila probudit tak jsem slyšela silný naráz a cítila jsem jak mě něco hrozně bolí.Když jsem se vzbudila viděla jsem jak leží rodiče ve předu v autě skoro mrtvý měli velký zranění.Šáhla jsem si na hlavu a měla jsem celou ruku od krve.Byla jsem všude pořezaná od skla.Nevěděla jsem co mám dělat byla jsem strašně vystresovaná.Zůstala jsem tam ležet a pomalu jsem zavírala oči protože jsem dostala velkou ránu do hlavy až sem upadla do bezvědomí.Slyšela jsem už jenom jak jedou k nám sanitky a už potom sem vůbec nevnímala.....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 27, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Život nekončí smrtíKde žijí příběhy. Začni objevovat