Šach

78 7 6
                                    

Pohled vypravěče - Denise se vrací z pochůzek, které měla mimo město a trvaly až do noci. Navštěvovala svoje druhy, aby plnila jejich přání a plnila své povinnosti. Je to její vůle, avšak také musí myslet na budoucnost a co tito druzi také potom udělají pro ni, když bude potřebovat. K sídlu jí dováží řidič, který vlastní drahé auto černé barvy s tmavě zabarvenými okny. Zastavuje, vystupuje z vozu a jde k zadním dveřím kde otvírá dívce. Ta pomalým krokem vystupuje. V tuto chvíli je vidět její vlasy spletené do copu a jednoduché líčení na tváři. Outfit doplňuje upravená košile zapnutá až ke krku a dámské sáčko tmavě zelené barvy. Své kroky směřuje k sídlu, kde už jí očekává mladíček Felipe, který ji okamžitě zdraví "Madam." a maličko skloní hlavu, aby vyjádřil pokoru její osobě.. "Felipe, co se dělo dny, kdy jsem byla pryč?" "No.. váš bratr.." odpovídá mladík. Dívka se na vteřinu pozastaví s nevrlým výrazem ve tváři "Je tady?" "Čeká na vás na baru s ostatními." "Felipe, mohl by si dojít do VarleBaru a zkontrolovat jestli tam i dnes večer je klid? Nechci, aby si lidé mysleli, že se mohou rozvášňovat nad mými dámami zadarmo." Bohužel do podniků, které vlastní rodina Bonerti se občas schází městská cházka, která si dělá nároky na děvčata tančících v baru. Někdy zapomínají na to, že polovina podniků patří pod křídla zrovna této rodině a tedy tvrdě dopadnou na zem. "Samozřejmě." odpoví Felipe. Denise vejde do dveří sídla a hned za nimi si ukládá kabát na věšák. Posléze vchází i do hlavní barové síně, kde ihned její oko spatří jejího bratra, který když zaregistruje přítomnost dívky ihned reaguje. "Zdravím tě sestro." pousměje se a jakmile se Denise přiblíží, mírně pokyne hlavou na pozdrav. "Vergi, co tě přivádí znovu do tohoto zákoutí?" "Chtěl jsem tě vidět a taky zbytek naší rodiny. Navíc jsem byl informován o jisté akci na Ruvargo." "Už si se určitě dozvěděl víc. Castelo tě neinformoval?" „Ano řekl mi pár podrobností." „Jistě jsi si udělal nějaký názor, ne?" „Ano, jsem rád, že jsi udělala konečně první velký krok proti Ruvargu. Ten jeho brácha opravdu pasuje do plánů ne? Ale nějak nemůžu přijít na důvod, proč tady držíš tu holku." Usměje se, jako kdyby tušil zalíbení Denise v Shale. „Ty víš proč jí držím Vergi. Ráda hraji těžké šachové partie." „Myslel sem si to!" uchechtne se mafián a hodí do sebe dalšího panáka. Denise ví, že vymýšlet si historky proč tu dívku drží, Vergillio nesežere a tak raději podpoří jeho myšlenku a poprvé začíná sama věřit, že mu vlastně nelhala. V jednu chvíli se muž přiblíží k uchu Denise a pošeptá "Někdo práská Ruvargo, už jste z nich dostali, kdo to z našich je?" Znovu se napije panáka. „Ne, rus nemluví a ta holka nic neví. Pověz mi raději o tvém městě, jak jdou obchody?" „Měl jsem hodně práce. V jenom zákoutí se schází partička lidí, která trochu zlobí moje bary, tak jsem tam poslal svoje lidi. Nyní jejich partu tvoří už jen dva." „Chápu že prahneš po krvi, ale mohl by si krotit svoje vášně, když jde o skupiny lidí?" „Copak se nemůžu čas od času pobavit?" „K tomu potřebuješ vyvraždit partu mladých lidí, kteří jenom neplatí za pití a tance na klíně? Ach ano Vergi, slyšela jsem o té masové vraždě. Kolik to bylo pět, šest lidí?" svraští čelo. „Osm. Jsme mafie můžeme si dělat co chceme." „Pleteš se bratře, ty musíš dělat co řeknu já. To já jsem hlava téhle rodiny." Vergiliův pohled se ihned po této větě mění v naštvaný. Vždy když musí uznat Denisinu osobu jako něco víc. Příčí se mu myšlenka, že poslední Don této rodiny, tedy strýc těchto dvou, dal přednost Denise a postrčil jí na post hlavy rodiny. „Samozřejmě sestro." Odpovídá Vergi a odchází nerudně k baru. Denise se otáčí zády k jeho osobě a po těžkém dni se přesunuje do svého pokoje. 

Svléká si sako, které rovná a pokládá na křeslo z černé, umělé kůže. Popochází k zrcadlu a malým úložným stolkům. Sundavá si hodinky a prsten, jenž nosí na malíčku pravé ruky. Během celého aktu na sebe hledí do zrcadla. V očích se jí třpytí neurčité myšlenky, které jí na první pohled trápí. Tady může zůstat bez napětí a uvolnit se. Tady může odemknout pouta emocím, ale jako kdyby už to nebyla jen přetvářka, co každý den poutá její výraz, chování. Jako kdyby už byla smířená s osudem, který ji čeká. Mladá dívka s mocí, kterou by si možná každý přál. Nikdo neví, co za tím stojí a jistě kdyby to věděli, odmítnou nosit tuto nálož na bedrech. Má na výběr? Nikoli.

Vtom někdo klepe na dveře. Dívka se otáčí "Vstupte." Do dveří nakukuje Marla. "Něco se děje?" V poklidu mluví Denise. "Denise, tvůj bratr..." Nejistě Marla začíná mluvit. "Co můj bratr? Co se děje?" "Byl se podívat na ty dva rusáky. Afansi je na jeho stav v pořádku, ale ta holka.." hned jí přerušuje Denise a otáčí se tak, aby ji nebylo vidět do obličeje. "Co je s ní?" Výraz se, ale mění k zaskočenému a obávajícímu se nejhoršího. "Nevím, jak to dlouho vydrží. Benito mi vyprávěl, jak jí věšeli provazy za trámy. Je na tom dost špatně co vím." "Jak špatně?" Hledí dívka do země. "Pokud jí někdo nepomůže, do rána je mrtvá." Denise se na sebe znovu podívá do zrcadla. Dlouze do něj hledí, jako kdyby hledala odpověď na otázku *Co teď?*. Když z nenadání se ozývá Marla "Denise, dokazuješ svou loajalitu a sílu tím, že lidi necháváš zabít. Síla, ale není v jedné maličkosti, ale v nepředvídavosti. Možná, že někteří budou tvůj jiný tah odsuzovat a ponižovat, ale je jen na tobě jak dohraješ svou šachovou partii a ohlásíš místo neočekávaného matu ještě neočekávanější šach mat." Denise se otáčí a pohlíží do Marliných očí. Jako kdyby potřebovala tahle slova, která trhají tíži a z myšlenek vybíraly jenom jednu. "Dobře. Sežeň doktora. Jdu dolů." Jakmile dopoví větu své kroky míří do Tauru. V rychlosti otevírá kovové dveře a dívá se na bezvládné tělo Shale. Denisin obličej pohlcuje mnoho nepopsatelných pocitů o čemž pochybuji, že je dokáže sama rozeznat. Po cestě k jejímu tělu bere židli a břitvu, která leží zakrvácená na zemi a odřezává ji. Sheilino tělo padá na zem. Je celá od krve a skoro nedýchá. Denise jí odvazuje ruce a vidí její otevřené rány, které stále krvácejí. "Denise." ozve se potichu z Sheiliných úst. Jako kdyby její hlas pomalu dozníval. Denise neodpovídá a jen kontroluje rány na rukou a obličeji. "Denise." poví znovu Shale a chytá se Denisiny paže "Ty nejsi smrt, rozumíš? Ty nejsi s..." a znovu ztrácí vědomí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 18, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dívka MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat