Ayyy merinosum geliyor hemde yerleşmeye, o koca götünü kaldırıp geliyorsa dönmez zaten o benim kadim dostum bal böceğim bi tanem hemen aradım detayları konuşmak için tabi ne zaman geliyor? Dolap alalım mı ona? Ayrı yatak alırmıyız birlikte mi uyuruz filan diye amaaa manita yapmış yanına geliyormuş şerehhsiz pezeeeğnk köpek lanet olası pislik bir hafta sonra burdaymış bende yeni manitamla ona satış koymazsam görür o! Da ortada manita yok daha teklif almadım.. Ayy bende de bu takıntı var illa o sihirli kelimeleri kullancak yoksa ne sevgili ne arkadaş arasında kalıyorum. Belki çocukluk bilmiyorum ama günümüzde çok hızlı ilerliyor ilişkiler sen sevgilisiniz sanıyorsun o takıldık yeaaa diyip geçiştiriyor bide ağzını yaya yaya yapıyor bunu adınada erkeklik diyor o yaydığı ağzının ortasına spor ayakkabılarımı tıkmak istiyorum böyle zamanlarda bu arada bir gazetede işe başladım gerçi adam gezip gördüğün yerleri yazacaksın diye işe alıp kahve yaptırıyor ama olsun, işten çıktığımda da minibüsçümle bulunuyorum her akşam minibüse oturuyoruz otogar manzaralı koltuklarımıza radyoya müzik takıyoruz sohbet ediyoruz ama sevgilim olurmusun demiyor adam dedirttiremiyorum ay bir sarılma elimi tutmada yok mal gelip mal dönüyorum zaten geçen gün bana müzik atayım diye flaşı verdi bu arkadaş gittim listeyi karışık yaptım tam duygusal müzik çıkıyor bu gözlerimin içine bakıp bir şey söyleyecek oluyor arkasından Ankara'nın Bağları geliyor yapacağım müzik listesinin rakamlarını mikiliyim ben! Akşam çirloz abla var bizim üniversitede yanında kalmıştım kalmıştım damarı atınca ondan laneti yok ama beni sevdiği için zararı yoktu bana neyse bu aradı akşam bende kal dedi bende tamam dedim daha sevgili olmadığımıza göre kimseye söylememe açıklama yapmama gerek yok sonuçta buna dedim işte böyle böyle çirloz ablada kalıcam diye. 'iyi daha çok vakit geçiririz seni ben bırakırım' dedi. Benimde işime geldi şimdi 'dur bekle ben beş dakikaya geliyorum' dedi ofise geçti bu ben de müziği değiştireyim romantik ortam yaratayım dedim minibüste ne kadar romantik olunursa artık yanlız düğmeleri karıştırmışım arabanın sileceklerini çalıştırdım düzelteyim derken farklarını yaktım bütün şoförler bana döndü ayy kendimi ifşa ettim bildiğin hemen geldi kapattı bu bana döndü 'uslu dur' dedi. 'tamam be sanki yedik' diye üste çıkmaya çalıştım ama yok anam yok bu adamlara laf anlatılmaz ben başladım uslu uslu beklemeye arada Arap Şükrü filan dinledim ayy inşallah fazla müzik olsun diye ben atmamışımdır bunu diye içimden dua ettim sonrada üstüne ayy inşallah ben atmışımdır adamın müzik zevki buysa yandık diye duayı tersten ettim geldi bu on beş dakikaya arabanın anahtarını almış abisinden bindik yani araba dedi ama bindik bildiğin ticari taksiye açtık Yıldız Tilbe SENİ SEVE SEVE ÇOK SEVE SEVE SEVİYORUM diye gidiyoruz biz çektik deniz kenarına aha dedim şimdi edecek ama adam kapattı kontağı yaslandı arkasına uyudu bildiğin uyudu ve ben naptım biliyor musun? Onu izledim kirpikleri o kadar güzeldi ki o kadar masumdu ki ömrümün sonuna kadar bu tablodan bıkmazdım herhalde bi ara kıpırdar gibi oldu sonra dizinin üzerine koyduğum elimi tuttu ama uyumaya devam ediyor böyle avuçları sıcacıktı parmak uçlarına kadar kapılmıştım yalan yok ama korkuyordum belki daha gelmemişti bile ama gitmesi beni ürkütüyordu, 'gitme olur mu' dedim. Cevap vermedi ama daha sıkı tuttu elimi, yaralarını göstermiyordu kapalı bir kutu gibi sanki hiç yarası yok gibi güçlüydü belkide bu yanı ona daha çok başlıyordu bir adamın benden daha güçlü olabilmesi hoşuma gitmişti. Bir kadına güç gösterisi yapmak için illa tonlarca ağırlık kaldırıp onlarca adam dövmene gerek yok çok zengin olmanada gerek yok kadın senin yanında kendini güçlü hissediyorsa güçlüsündür. Zira çok güçsüz adamlar tanıdım bir yanım pişman gereksiz zaman harcamışım diye bir yanım değil onları tanımasam bu adam bu kadar iyi gelemezdi diye ben bunları düşünürken gözlerini açtı 'saat geç olmuş dalmışım neden uyandırmadın birazdan gideceksin' dedi. Elleri ellerimdeydi, çekmemişti ve bu beni mutlu etmişti, 'uykusuzsun boşver ben hep burdayım' dedim gülümseyerek, oda gülümsemişti ilk defa onu böyle gülümserken yakaladım acı çekiyor gibiydi daha önce de söylediğim gibi yaralarını gizliyor benden ama sormadım hiç anlatmadı oda, anlatmaktan korkuyor bende sormaktan hepimizin içinde yaralar var bazılarını feryat figan anlatırken bazılarını sandıklara kilitleyip gömüyoruz belkide hiç açılmaması gereken acılar var deşmemek gerek..
Beni çiroz ablanın kapısına getirdi, aradım ikinci çalışta açtı barda içmişler manitası alkol komasına girmiş hastaneye kaldırmışlar şu an hastahanedeymiş. Ulan saat olmuş 24:00 bu saate eve gidersem annem beni hastahanesi eder orda buluşuruz napsam ne etsem derken bu benim minibüsçünün iş yerinden bi abisi varmış, kız arkadaşı yeni taşınmış onu aradı beni oraya bıraktı derken abiside oradaymış geçtik içeriye birer kahve içtik ben yorgunluktan ölüyorum tabi bunlar bahçede kahve sohbet ederken kız bana yatak açtı ben devirdim kıçımı uyudum gece bir ara gözümü açtım ana! Ne göreyim benim ki gitmemiş beni izliyor, ilk önce uyurken ne kadar çirkin gözüktüğümü düşünüp utandım çünkü daha önce kimse beni uyurken görmemişti yada izlememişti izlediysede ben görmemiştim, sonra bu düşünceleri kafamdan süpürüp gülümsedim 'sen' dedim sesimi temizledim. 'sen ne kadar güzel bakıyorsun adam.' hafif bir tebessüm yerleşti şakaklarına anlımdan öptü. 'Sonsuzum olur musun?' dedi. Gözlerini gözlerimden ayırmadan. YESSS! İŞTE BUU ZAFERRRR.!!! Hiç beklemiyormuş gibi yaptım Kafamı salladım kocaman sarıldı sonra dizlerine uzandım, saçlarımla oynamaya başladı uyumuşum,.. Sabah kalktığımda aynı şekilde uyandım başım dizlerinde buda oturarak uyuya kalmış kıyamam., kalktım yavaşça telefona baktım arayan soran yok kızın verdiği pijamayı çıkardım lavaboda pantolonumu giydim saçını düzelttim makyajımı sildim yerine yenisini yaptım çıktığımda hala uyuyordu.. Ay nasıl uyanır ki bu?? Dürtsem mi? Saçmalama MİMİ döv bide! Öpsem mi? Hı tabi gerizekalı dakika bir gol bir! Sonunda kendisi uyandı elini uzattı elini tuttum 'günaydın' dedim. masum masum, 'günüm seninle aydı' dedi. Avuç içlerini öptü, bu adam gitmesin, bu adam bitmesin! Sol yanımda yerin hazır adam hoş geldin...