,,-Apaaa-kiabáltam és beugrottam a nyakába. "
-Zoé! De megnöltél 3 év alatt!- ez vicces mert csak egy kicsit nöltem. Ugyanis 160cm vagyok ami nem olyan magas. -és milyen szép lettél.
-Köszi apu. Hiányosztál.
-Te is.
-Van itthon valami kaja? -kérdezem meg megtörve a csendet mire apa és Adam felröhög.
-A gyomrod még a régi? Mert akkor el kell menni bevásárolni. -mosolygott Adam.
-Hát..igen a gyomrom maradt a régi! Szóval irány az.. -akartam mondani hogy a bolt de félbeszakitotak.
-az ágy ifjú hölgy! -mondta apu mosolyogva- késő van! Fiúk itt alszotok?
-Ja mért ne? -mondta Cameron.
-Matt alszol Zoéval? Nincs még egy venged szóba.
-Ja persze.
-Mért pont egy fiú alugyon a hugoddal? -kérdezi apu aggodalmas tekintettel.
-Semmi baj apa! Matt meleg! -Adam kiemelte a meleg szót.
- Ja akkor jó! Jóéjt.
-Jó éjt. -Mondtuk kórusban. Apa felment mi még leültünk a nappaliban.
-Én még nem akarok lefeküdni! -mondtam a srácoknak. Ők pedig egyértelműen bologattak.
Még beszélgettünk erről-arról meg a sulirol is mikor rezgett a telefomom. ,,1 új üzenet ". Feloldottam a telóm és megnésztem ki írt: ,,Ismeretlen".♠Ismeretlen: Szia. Úgy hallom Kaliforniában vagy! Találkozhatnánk? Beszélnünk kell!!
♣Me: Ööö helló ismerlek?
♠Ismeretlen: Szerinted ki vagyok? Aki már lassan fél éve hogy vissza akar kapni. Baby! Kérlek most nem kell távkapcsolatot tartanunk!
♣Me: Dave... Te is jól tudod, hogy nem a távkapcsolat miatt nem vagyunk együtt! Megcsaltál a suli ribancával!! Hadj békén!-Ki az? -Kérdezi Adam furcsán nézve rám. Gondom látni rajtam hogy idegesebb lettem és szomorúbb.
-Csak az ex-em -mondtam unottam mire Adam félre nyelte a vizet.
-Ki az ex-ed?
-Bisztos tudni akarod? Nem fogsz neki örülni! -mindig is utálta Szóval....
-Ugye nem???-rájött
-Ki? Mivan? Milyen ex? -kérdezte Nash.
-Dave az ex-em. Adam ősi ellensége. És Kalifornia melleti városban él. -mondtam mire Adamnek elkerekedtek a szemei.
-Várj! Aszt tudtam hogy itt él nem messze. De aszt nem tudtam hogy jártatok! Mi történt? -kérdezte egy picsit idegesen.
-Megcsalt a suli riancával. Bernivel! -forgattam a szemem. -Épp mentem hozzá mikor nyitva volt az ajtó én meg bementem. Nyögéseket hallotam. Megilyedtem. Benyitottam Dave szobájába de egyből megbántam. Épp nyögve lovagolt Berni mikor Dave meglátott. Én elfutottam majd nem beszéltem vele kb ugy 2-3 hónapja elköltöztek. De már majdnem fél éve a bocsánatomért küzd. -Meséltem a srácoknak.
-Ugyete nem feküdtél le vele? -nézett rám amolyan ,,ha igen meghalsz" nézéssel.
Hát..... -itt találkozott a tekintetünk es folytattam volna ha nem szólal meg Cameron telefonja. Adamre neztem aki épp a paradicsommal versenyzett olyan vörös volt a feje...
ESTÁS LEYENDO
Az új lány {N. G.}
Fanfic~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...