ZeyKer Başlangıcı

2.6K 101 6
                                    

Yağmur Zeynebin bahsettiği kapıdaki yakışıklıya bakmak için kapıya doğru yürüdü..

Evet yanlış görmüyordu kapıdaki yakışıklı Can'ın züppe arkadaşı Kerem'di... Zeynep buraya geldiğinden beri ilk defa birini beğenmiş buda okulda zengin züppe diye tanınan Kerem çıkmıştı... 

Yağmur bunları düşünmeyi bir kenera bırakarak Can'ın dudak kenarına küçük bir öpücük kondurdu.

Arkadan Kerem: ee biz böyle dikelecek miyiz burda? diye araya girip ortamın romantikliğini bozmayı başarmıştı.. Kimseden cevap beklemeden içeri dalıverdi.

O kadar boş yer olmasına rağmen Zeynebin yanına oturmanda dikkatimizden kaçmadı Sayın Sayer.

Zeynebe elini uzatıp ''Kerem''  demekle yetindi. Zeynep Kerem'in büyülü yeşil gözlerine kapılıp gitmişti bile..

Film izlemeye devam ediyorlardı. Veya Kerem hariç ordakiler öyle sanıyordu. Çünkü Kerem Zeynepten çok etkilenmiş, gözlerini alamıyordu.  Aralarında mesafe vardı fakat korku sahneleri arttıkça aralarında mesafe denen şey kalmadı ve artık dizdize oturuyorlardı.

Herkes çığlık çığlığa bağrışırken Zeynep başını Keremin kaslı omuzuna gömmeyi tercih etti. Keremde bu olaydan gayet memnundu. 

Film bitmiş ama herkeste olduğu yerde uyuya kalmıştı bile..  Zeynep Kerem'in omuzunda uyuya kaldığı için Kerem onu uyandırmaya kıyamadı.. Ne kadarda masum uyuyor.. diye geçirdi içinden..

Aralarındaki mesafeyi azaltmak istercesine Zeynebe yaklaştı... Yüzüne düşen kıvırcık saçlarını nazik dokunuşlarla kaldırdı..  en sonunda Keremde uykuya yenik düşmüştü....

ŞİMDİLİK BU KADAR, DEVAMI GELECEK. YORUMLARINIZI, ELEŞTİRİLERİNİZİ VE İSTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM...

Kapıdaki YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin