Yabancı

2.4K 90 0
                                    

Güneşin ilk ışıkları pencereden içeriye girmişti bile. İlk uyanan Kerem oldu. Zeynep, hala Kerem'in göğsünde tüm güzelliğiyle yatıyordu... Mutfaktan tıkırtılar duyuldu, demekki herkes uyanmış kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı bile. Kerem Zeynep'i izlemeye devam ederken birden Zeynep uyandı.

Kerem'e bakıp ''ö-özür dilerim uyuya dalmışım rahatsız ettim sanırım'' deyip hemen kalktı. Kerem sadece gülmekle yetindi. Zeynep Kerem'in gülüşünü görünce bir kez daha eridi gitti...

Zeynep ''hadi bizde mutfağa gidip yardım edelim'' dedi. Beraber mutfağa girdiler.

Can ''ooo çifte kumrularımızda uyanmıışş'' dediği sırada Yağmur Can'ın koluna vurdu

Can ''ne var ki hayatım ya Allah Allah'' diye söylenip duruyordu.

Zeynep rahatsız olmuş fakat Kerem bir o kadarda rahattı.

Zeynep ''neyse hadi yumurtayı ben yaparım'' diyerek kollarını sıvadı. Zeynep arkasını dönüp  Kerem'in oturduğunu ve kalkmaya niyeti olmadığını gördü ve ''ooo paşamıza bak, yardım etmeyi düşünmüyor herhalde'' dedi.

Kerem ''ben Kerem Sayer'im güzelim, hizmet etmem'' der demez Zeynep sinirlendi. Tam bağıracakken Melis ortamı sakinleştirmek için ''aaa ekmek almamız lazım'' diyerek Kerem'e döndü.

Kerem ''nee ! ne bakıyorsunuz ben mi alacam'' dedi.

Melis ''evet. Hadi Zeynep'le gidin alın''

Zeynep ''ben bu öküzle hiç bir yere gitmem!''

Kerem ''bende sana çok meraklıydım sanki köylü güzeli'' dedi fakat ısrarlar sonucu gitmeye karar verdiler.

Zeynep arabanın önünde durup bekledi ama Kerem geçip koltuğa oturmuştu bile.

Cama doğru eğilip ''kapımı açmayı düşünmüyor musun?'' dedi şımarık bir kız edasıyla.

Kerem  ne kadarda masum, küçük bir çocuk gibi... diye içinden geçirirken dışına tam tersini belirtti ''baş belası'' dedi ve inip kapıyı açtı. 

Zeynep memnun ve mutlu bir şekilde arabaya bindi.

Kerem arabayı fırının önünde durdurup Zeynep'e ''sen bekle burda, birşeyide karıştırma sakın'' dedi.

Zeynep'in birşey söylemesine fırsat vermeden indi.

Zeynep arabada beklerken birinin kapıyı açmaya çalıştığını gördü. ''ne hemen alıp geldin'' deyip kafasını çevirdiğinde gördüğünün Kerem olmadığını farketti...

YORUMLARINIZI VE İSTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM. DEVAMI GELECEK :)))

Kapıdaki YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin