Ella's POV
"Yes, just put it down there," zeg ik voor de zoveelste keer dit uur. Ik geloof dat Jess en ik duidelijk hadden gemaakt dat alles in de woonkamer moest. Maar nee, iedere keer als ze boven kwamen was het "where should we put this?" Gelukkig wat dit het laatste. De woonkamer staat nu helemaal vol met dozen.
"Thank you again!" hoor ik Jess zeggen voordat de voordeur dicht gaat. "Jeez, ze kunnen niet luisteren of zo?" Ik begin te lachen en knik. "Indeed. Oké wat eerst?" Ik kijk naar de dozen in de woonkamer en dan naar Jess. "Mijn kamer please?" Ik grinnik en knik. "Oké, wat is allemaal van jou?"
Als we alle spullen van Jess naar haar kamer hebben verplaats waardoor haar kamer erg vol staat zuchten we. "Oké, wat eerst?" Ze kijkt naar de dozen en wijst dan naar de doos met haar kledingkast. We maken hem open en halen alle artikelen eruit waarna we de gebruiksaanwijzingen zoeken.
"Nee, hij moet er andersom in," zeg ik terwijl ik de gebruiksaanwijziging aan de kant leg. "Ugh, sukkel." Ik pak het stuk van de kast van haar af en stop het er andersom in. "Zo, en dan moet je dit er hier in doen?" Ik kijk naar Jess die nu met de gebruiksaanwijziging zit. Ze knikt en ik duw het erin.
Na een kwartier is de kast af en staat hij op zijn plaats, naast het bed. We kijken naar de andere dozen die voor Jess' kamer zijn en pakken dan een tafeltje dat voor naast haar bed is. Deze is al snel opgezet en we plaatsen hem dan tussen de muur en haar bed in zodat er daar geen plaats meer is.
"Ik denk dat dat de spiegel is," zeg ik terwijl ik naar een kartonnen doos wijs, die het dunste is van alle dozen. Jess knikt en pakt de spiegel dus op waarna ze hem opent. Ze haalt de spiegel er voorzichtig uit terwijl ik de laatste doos open, haar kaptafel. Ik kijk naar de onderdelen en leg alles wat op elkaar lijkt bij elkaar, zoals de poten, de zijkanten van de lades en de knoppen van de lades.
Als Jess de spiegel heeft opgehangen heb ik alles bij elkaar gelegd en starten we samen aan het laatste onderdeel van haar kamer. Na dit gaan we waarschijnlijk lunchen, sinds we nog niet geluncht hebben en het al een uur is.
Als we haar kaptafel af hebben zetten we het onder de spiegel en plaatsen we het krukje dat al in elkaar was gebracht. We lopen naar de keuken waar ik het brood pak en zij de borden en het beleg. We dekken de 'tafel' wat meer een soort van bar is, waaraan twee barstoelen staan en we eten.
Net als we mijn spullen naar mijn kamer hebben verplaatst en we willen beginnen gaat mijn telefoon. Ik loop naar de keuken en pak mijn telefoon.
Niall
Ik glimlach en neem mijn telefoon op. "Hi Niall." Ik hoor hem even kuchen waardoor ik zacht lach. "Hello Ella, sorry for that cough," zegt hij nog zacht kuchend en ik lach nog een keer. "It's okay, probably a cold?" Ik grinnik even en ga op een barkruk zitten. "Yeah, I think so. But anyway, I wanted to ask if you're busy?" Ik zucht even. "Yes, we're settling in, placing the furniture on the right place you know?" Ik hoor hem hummen en kijk naar mijn hand die op mijn schoot ligt. "Sorry, are you busy tomorrow?" Ik wiebel wat met mijn benen terwijl ik hem door wat bladeren hoor gaan. "Only after five, we can grab some dinner then?" Ik glimlach en knik maar bedenk me dat hij dat niet kan zien. "Yeah, sure."
We hangen op en ik loop terug naar mijn kamer waar Jess alvast is begonnen met wat ik denk is mijn bed. Ik loop voorzichtig tussen de dozen door die bij de deur staan en ga naast Jess zitten. Ik pak de gebruiksaanwijziging en lees voor wat er staat terwijl Jess verder gaat met het in elkaar zetten van mijn bed. Als het bed af is, wat ons de meeste tijd heeft gekost, plaatsen we het bed tegen de muur aan waar ik het wil. Als Jess het kastje wat naast mijn bed moet komen in elkaar zet zet ik mijn kaptafel in elkaar.
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...