Ravi.pov3 Minggu telah berlalu, Il tidak datang ke sekolah kerana trauma dengan kejadian yang menimpanya seminggu yang lalu.. Aku telah menceritakan segala-galanya tentang komplot Hoshi dan yang lain.. Il takut ke sekolah untuk berjumpa Jimin.. Il takut keluar untuk terserempak dengan Hoshi.. Dan yang lain.. Aku telah membawanya ke rumah ku bagi menjauhkan diri dari Hoshi..
Aku mendekati nya yang merenung air hujan yang mengalir di cermin kaca di bilik ku..
"Il? "
"Nae?"
Dia sedar dari lamunannya lalu memandang ku.. Aku berdiri di hadapan nya yang sedang duduk .. Aku memandangnya lalu mengusap lembut pipinya dengan kedua belah tgn ku lalu tersenyum..
"Apa yang awak renungkan lagi? Awak selamat dengan saya.."
Aku cuba menceriakan nya.."Ani.. Il trfikir.."
Dia mula memandang ke luar jendela semula..
"Hoshi dengan yang lain macam mana agaknya sekarang.."
Aku terdiam seketika..
"Awak kene culik sebab Hoshi .. Perlu kah awak fikir pasal dia lagi?"
Kata ku mula mengerutkan dahi.."Tapi dia selamatkan Il dari Hwayoung.."
Il memandang ku semula..
Aku mengeluh pendek lalu mengusap rambutnya halus..
Il bangun dari duduk nya lalu baring di atas katil.. Aku faham leadaan nya yang masih kurang sihat.. Aku baring di sebelahnya lalu memeluk erat tububnya dari belakang.."Awak ada saya .. Awak boleh lupakan mereka.."
Il hanya mendiamkan diri didalam lelapannya..
"Sayang? "
"Eung?"
Jwbnya sayu.."Benarkan oppa?"
Dia mula memandangku ..
"Apa dia?"
Aku mula on top tubub Il perlahan lalu mencapai lembut bibirnya perlahan.. Aku membiarkan bibir ku lama pada bibirnya untuk menunggu tindak balasnya.. Il mula kaku dan hanya berdiamkan diri..
Aku mula mengucupnya perlahan-lahan.. Dalam beberapa minit dia mula membalas kucupan ku.. Tangan nya mula menolak perlahan..
"Awak nak buat apa ni?" dia memandang ku ..
"Awak sygkn saya kn?"
Dia mengangguk perlahan.. Hatiku sayu melihat wajahnya.. Aku mengucup perlahan dahinya.."Kaja?"
♥♥♥
Jimin.pov
"Hoshi.. Tak kan kau nak tinggal kat sana kot?"
Hoshi mengangguk perlahan.."Aku tak nak jumpa dia lagi.."
"Jangan tipu diri kau.."
Aku dan Hoshi memalingkan kepala ke arah suara tersebut..
"Hwayoung.." aku hanya tersengih..
"Kau kenal adik aku kan.. Mustahil memory kau dan il pada masa dulu boleh terpadam macam tu je.. Cinta dia tak kan dia boleh lupa.." Hwayoung menghampir Hoshi lalu menepuk bahu hoshi..
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanfictionSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...