Ůvod

14 2 0
                                    

Jmenuji se David Rath jsem sirotek. Bydlím v  Brumovicích. Je mi 16 let. Jsem blonďák a hubený běloch.Když nejsem ve škole stává se ze mě zloděj abych jsem se uživil.

Píše se rok 2023 Pátek šel jsem ze školy  domu.Bydlím v paneláku. Připravoval jsem se na další loupež.Sebou jsem si bral nůž,šperhák,baterku,elektronku a 4 náplně.Všechno jsem dal do batohu.Nastavil budík na 23:00 a šel spát. Zazvonil budík a já  vstal.Vyšel jsem ke svému autu. Moje auto je vytuněná Mazda RX7. Zajel jsem do tmavé uličky kousek od ní byla jedna Vila.Byla velká,bílá a tajemná.V autě jsem měl dalekohled.Skrz něj jsem si sepisoval důležité informace například kde jsou kamery kolik je tam vchodů a východů kolik je tam stráží.Měl jsem potřebné informace tak jsem mohl začít.Vystoupil jsem a šel jsem do keře.Uviděl jsem balkón.Vyšplhal jsem po stromě a skočil na něj.Dveře do vnitřního byly zamčené.Vytáhnul jsem proto šperhák  a dostal se do  vnitř. Uviděl jsem šperky a peníze rychle jsem je začal dávat do batohu. Najednou jsem uslyšel skřípání schodů a hlasy.Utekl jsem se schovat do skříně.zahlédl jsem  dva muže.Jeden zřejmě kapitán vojska.Mezitím jsem si všimnul vína které bylo vedle mě.Uslišel jsem "kde to sakra je,, druhý mu odpověděl "vklidu najdeme to možná je to v té skříní,, sakra pomyslel jsem si. První řekl "podívej se tam,, a šel ke mně.

-----------------------------------------------------------


Bakst's creed UčeňKde žijí příběhy. Začni objevovat