"YOK MU BANA BIR İŞ?"

293 1 0
                                    

Bundan 20-30 Yıl Kadar once, güzel Anadolu'muzun Bursa ilinde bir kiz çocuğu Dünyaya gelir. Anne Babasının ÇOK istedigi fakat Geç kavuştuğu kız evladı.

Kız bebek öyle güzeldi ki, anne Nato'da meleklerin Bu Kadar güzel olabilecegini düşündüler güzel kızlarına Melek ismini verdiler ettik Babası ettik. Melek, anne Babasının Göz bebeğiydi, Baska kardesi Olmadı, o yuzden ailesi O'nu hem erkek, hem kız Gibi yetiştirdi. Melek Akıllı, basarili, caliskan Yürekli, onun IŞIN hakkından gelebilen Bir kızdı ettik. Anne onun seyin en iyisini düşünüyorlardı for Babası Melek ettik. Çok ve ILERI yasta çocuk Sahibi oldukları for Meleğin Hayatta yalnız kalmasından korkuyorlardı, met yuzden Meleğin okuyup Meslek Sahibi Olması gerekiyordu. Boyle de Oldu, güzel kızı okutup yetiştirdiler Bir Meslek Sahibi oldugunu gördüler ettik. Yaşlanmışlardı ÇOK. Melek Sivas'ın köylerinden Birine öğretmen Olarak atanmıştı. 2 yıl mecburi Görevi Vardi. Anne hastaydı, baba imkb yolculuğa dayanamayacak Kadar YAŞLI. Melek imkb met Görevi ICRA etmenin Heyecanı Içinde sala. Fakat Ailesinden Ayri kalacaktı, aklı hep onlardaydı. "Sayılı Gün Çabuk Geçer, Arada tatiller var, onlari görmeye gelirim, mektup yazarım," diye Kendini teselli etti. Anne Babasının ısrarlarıyla Sivas 'a gitmeye Karar verdi ettik.

Anne Babası ÇOK mutluydular, kızlarına güveniyorlar onunla gurur duyuyorlardı, geriye Bir Tek arzuları Kaldı ki o da güzel yavrularının mutlu Bir yuva kurduğunu görebilmek ettik.

Melek öğretmen görevini icra etmek for Sivas'a Doğru Yola çıktı. Öğretmen olmayı ÇOK istedigi for, met emelinin gerçekleşmesiyle mutluydu fakat biricik anne babasını bırakıp Gitmek O'na Acı veriyordu met yuzden üzgün karışık duygular içindeydi ettik ettik.

Sivas'a geldikten SONRA Nato'da Birkac ARABAYLA gideceği koye ulaşabilmişti. Yolu ÇOK engebeli, Dağların ARASINDA, Küçük sevimli Bir koydu. Geldiğini bildirmek for once okulunu Buldu. Okul ÇOK küçüktü. Ayni sinifta hem1. Sınıflar hem de 2. Sınıfların Eğitimi yapılmaktaydı. Eğitimde zordu, oradaki Yaşam da. Okula başvurusunu yaptıktan SONRA, Sıra gelmişti staying Bir Haber ve BAKMAYA. Okul yakınlarında Bir Tek lojman VARDI ORADA da okulun manager kalıyordu.

 Ustelik ona Yardımcı income, Yol gösteren kimse de yoktu. Köy meydanına Doğru indi ORADA AHŞAP, Eklendi çok Eski GÖRÜNÜMLÜ, 2 Katlı Bir Ev Vardi ettik. Bir zamanlar "buralARDA kiralık ev var mı?" Diye sordu etraftakilere. Ve İnsanlar BURADA Boş ev BULUNMAZ. SADECE ŞU ahşap ev var. ORADA da 10 senedir kimse oturmuyor. "Ev Hakkında PEK Iyi seyler söylenmiyor, tavsiye etmeyiz Hiç Buraya bakma, Sag Giren ölü Çıkıyor, met yuzden de kimse BURADA durmaz." Derler.

Kendi Kendine Düşünür;

"Herhalde köyde Yabancı istemiyorlar, met yuzden böyLe söylüyorlar"

"BURADA Baska evde yok met evi tutmalıyım" der.

Diye "Ben Buraya öğretmen Olarak geldim BURADA staying Yere ihtiyacım var ettik" köylü lerden rica Eder.

Köylüler Melek öğretmeni muhtarla görüştürürler.

Muhtar;

"Köyde Boş ev yok, SADECE met ahşap ev var. Orası da 10 senedir bos Sahibi vefat etti. Kimi kimsesi olmadığı for ev öyle Kaldı. İki kere kiraya verdik, koye Katkı olsun diye, Iki kiracının da girdiğinden 2 Gün SONRA ölüsünü Bulduk o yuzden kiraya da vermiyoruz "der.

"Melek öğretmen bana Verin bir sey olmaz üstünden 10 Yıl Geçmiş, kaldırıldığı der". Ne Yapar ne Eder, Muhtarı İkna Eder. Muhtar evi vegbigb vermesine de Eklendi çok endişelenir. "Melek ona sabah gelip sana Bakmak şartıyla veririm der öğretmene."

Melek öğretmen evi kiralar Ve. Anlatılanlara PEK inanmaz köylerinde Yabancı istemediklerinden korkutup uzaklaştırmak for söylediklerini Düşünür.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"YOK MU BANA BIR İŞ?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin