Snad nikdy jsem nebyla takhle zvědavá.
Chodím sem a tam po obýváku a čekám,až se babička vzdálí dostatečně daleko odemně a od tajemné krabice.
"Budeš tu na večeři?" objeví se ve dveřích babička.
Sedím v křesle nohu přes nohu,poklepávám si propiskou o opěrátko křesla a zamyšleně se na ní dívám.
"Klidně"
Babička se na mě chvilku dívá a když se naše pohledy střetnou,pousměje se a sedne si naproti mě na pohovku "Láká tě to,že?"
"Jako by si mě vůbec neznala" začnu se smát a odvrátím hlavu k oknu.
Venku se pomalu zatahuje a pofukuje vítr víc než předtím.
Babička mi položí na koleno klíč a dodá "Já to vím,ale nejsem si příliš jistá,že bys měla vědět,co v té krabici je"
Trhnu sebou "A měla jsem to vědět už dávno?"
Babička se na mě podívá pohledem,kterým by klidně mohla začarovat i samotného Voldemorta.
"Tak měla nebo ne?"
"Sophie.." šeptne tiše "Nemám být ta,která ti to má říct.."
Jakmile dopoví svou větu,zvedne se a rychle odejde pryč.
Slyším,jak cvaknou dveře od její ložnice a po celém přízemí se rozhostí ticho.
Upřeně se podívám na skřínku,zvednu se a vrazím do klíčové dírky onen klíč.
Pomalu jím pootočím a skřínka se sama otevře.
Mám jí otevřít? Nemám?
Zamyšleně se dívám na krabici a užuž pohledem otevírám víko krabice.
V hlavě se mi mísí myšlenky a já pořád nevím,jestli jí mám otevřít nebo ne.
Co když je v té krabici něco,o čem bych neměla vědět? Nebo co se nemám nikdy dozvědět?
Ať už je to jakkoliv,hrábnu po víku krabice a první co uvidím,jsou papíry.
Papíry,papíry a jenom samé zažloutlé papíry.
"A tohle má být něco,co předemnou tají?" špitnu si sama pro sebe a povzdechnu.
Naštvaně se zvednu a ještě chvíli zírám na otevřenou krabici uprostřed obýváku.
Nakonec si jí vezmu sebou do ložnice a zavřu za sebou dveře.
Sednu si na postel a vezmu do ruky zažloutlý a něčím umazaný papír.
Píše se tam něco o tom,jak se mí rodiče měli rádi a další.
Tohle má být tajemství??
Jsem celkem naštvaná. Vždyť tohle dávno vím!
Zakoulím očima a švihnu papír zpátky do krabice.
Dále si začnu prohlížet fotky,když jsem byla menší.
Na hodně fotkách jsem vyfocená s malým hošíkem.
Poznávám,že je to u babičky Theresy a dědy Tima na zahradě.
Na pár fotkách jsem vyfocená v bazénku,někde zase v lunaparku,pak dokonce i se zmrzlinou,která je větší než moje hlava a taky ve vojenském oblečku.
Při pohledu na ty fotky přiznávám,že si ráda zavzpomínám na dětství.
Měla jsem dokonalé dětství a to jen díky svým rodičům,babičkám,dědečkům a dalším příslušníkům mé rodiny.
Už chci brát do ruky další z papírů,když v tom někdo zazvoní u dveří.
Překvapeně se zvednu,zašoupnu krabici pod postel a seběhnu schody ke dveřím.
"Ahoj Sophie" pozdraví mě William "Je doma Violet?"
"Ach,dobrý den" začnu si hrát na postarší Londýňanku "Babička doma je,hned vám jí zavolám"
Jak jsem se dozvěděla o pár vteřin později,babička vytuhla v houpacím křesle uprostřed jejího pokoje.
"Babi,vstávej" jemně do ní narazím dlaní "Je tu William"
"To už je tolik hodin?" skoro vyskočí z křesla a rozhlídne se kolem dokola.
"Pomalu,ještě se ti udělá špatně" pokárám jí a vejdu do předsíně otevřenými dveřmi babiččina pokoje.
ČTEŠ
Lost Survivors (Big Bad Boy 2) [CZ1DFF]
FanfictionDruhý díl knížky Big Bad Boy. I tentokrát se Sophie bude potýkat s mnohem horšími věcmi. Bude jí Niall podporovat a pomáhat,nebo se na Sophie úplně vykašle? Lži,láska,hádky .. © Lost Survivors (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF] +13