zeyker aşkı

1.4K 15 2
                                    

kim bilebilirdi ki ona bu kadar aşık olabileceğimi ben kendim bile bilemezken....

Yanındayken zaman dursun bir daha onun yanından ayrılmayım istiyorum bu sözleri neden mi söylüyorum işte bu yüzden ;

(4 saat önce )

hiç birşeyden habersiz evde boş boş oturuyordum telefonumun çalmasıyla birden irkildim,telefondan gelen ses beni rahatlatmaya yetmişti

"güzelim ne yapıyorsun?"

"..."

"zey-zeynep iyi misin güzelim"

kereme cevap verememiştim çünkü onun sesini duyunca organlarım duraklıyor onun sesini içime hapsetmek istiyordum

sonra kendimi toparladım ve cevap verdim

" iyi-iyiyim sen neden aradın ki? "

"mekana gelmen lazım"

Daha cevap vermeye kalmadan telefon yüzüme kapanmıştı.

Telaşla evden anneme duyurmadan çıktım bir taksi çevirdim ve şöför e yolu tarif ettim içim içimi yiyordu Kerem neden benle böyle bi konuşma yapmıştı?  niye gecenin bu vakti beni buraya çağırdı?  diye kendimi yerken mekana geldim. Aceleyle taksiden inip mekana hızlı adımlarla girdim. Ve karşımda beni beyaz güllerle oluşturulmuş bir yol bekliyordu .Ağzımı toplamaya toplamaya çalışsamda nafile toplayamadım.Herşey iyi hoşta benim buraya gelmem sebebim yok ortada...

Arkama dönmemle çığlık atmam bir oldu

"ke Kerem ödümü kopardın!! "

Kerem yüzünde pis bi gülümsemeyle bana öylece bakıyordu.

" Benden bu kadar mı çok korkuyorsun gölyazı elması "

kereme cevap veremiyordum o hınzır gülüşü beni benden alıyordu

en sonunda boğazımı temizledim ve kendime güvenli bir tavır takınarak;

"ne korkucam be senden kas hayvanı :) "

daha fazla ciddi olmaya dayanamadık ve kahkahayı patlattık.

Daha sonra deri koltuğa geçtik

" Kerem bu saatte beni niye buraya çağırdın? bir şey mi oldu? "

" Seni çok özledim güzelim"

Kerem banle böyle konuşurken Daha fazla kendime hakim olamadım ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Tabi bu öpücüğün karşılıksız olmıycağını biliyordum

"seni çok seviyorum zeynep"

diyerek dudaklarıma yapıştı o anlarda zaman durmuş, adeta kendimizden geçmiştik...

Daha sonra Kerem baş parmağıyla dudaklarımı araladı,onun o ıslak dili benimkiyle birleşince ahenkle dans ediyordu.Kerem elini belime doladı ve beni deri koltukta yatırdı,nefes nefese kalmıştık nefes almak için birbirimizden ayrıldığızda "Kerem..." diyebildim. Adeta zevkte dört köşe olmuştum.

Kerem eliniyle kazağımı çıkarmaya uğraşırken bende onun deri montunu çıkarmış gömleğini düğmelerini aralamış baklavalarını elliyordum ;)

Kerem üstümü çıkardı şimdi de sütyenimin kopçasını çıkarmaya çalışıyordu Ama kopça sanki çıkmamaya inat etmiş gibi çıkmıyordu keremin o hallerini gördüğümde kahkahamı tutamadım

"şu lanet olasıca kopça niye çıkmaz anlamıyorum" Kerem bir yandan çıkramaya bir yandan söylenmeye devam ediyordu. sonra elimle keremin yüzünü yüzüme çevirdim ve tutkulu bir şekilde öptüm .Bu arada Kerem amacına ulaşmış ve kopçayı çıkarmıştı.Çıkardığında yüzünde zafer dolu bir gülümseme vardı. Daha sonra teker teker birbirimizi soyduk Kerem popomu yavaş yavaş okşuyordu bende kendime hakim olamamış inlemiştim.Kerem bacaklarımı açtı ve bana "emin misin "diye sordu ben "senle olan herşeye varım" dedikten sonra olanlar olmuştu. Eve dört saat sonra geldim ve günlüğumü yazıyorum bir kez daha keremle olduğum için ve ilk ilişkimi onla yaşadığım için çok mutluyum Kerem birkez daha kalbimden sonra benim olan birşeyi almıştı ne olduğunu anlatmıyım şimdi :)....

Ama bir kez Daha olsa gene yapardım hiç pişman değilim keremle her şeye varım.Ben kendi ruhumu ona vermişken benliğimde onun olmuş çok mu....

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR YAZIM HATALARIMI MARUZ GÖRÜN :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zeyker aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin