9. rész

16 2 1
                                    

Ma a suliba valami ünnepség volt. Jenivel le mentünk az aulába, ugyan is ott volt megtartva.

Az előadás szörnyen unalmas volt. Alex is szerepelt, és már épp a vége fele jártunk amikor újra megjelent a színpadon.

-Sziasztok! Van köztetek egy lány, aki nagyon tetszik nekem!-,közben a barna hajú, cuki fiú egészvégig engem kémlelt. Jeni pedig lökdösött és azzal a zavaró félmosolyával vigyorgott rám.-,Nos az a lány aki tetszik nekem, nem más mint a 11.C.-s Boldog Maja!-,mindenki éjenezni kezdett.

Nekem ez nem nagyon tetszett könnybelábadt a szemem és kirohantam az iskola elé a parkolóba. Jeni gyors bemutatott Alexnek és kifutott hozzám. Alex kiejtette a kezéből a mikrofont és ő is utánnunk sietett, meg persze az osztályfőnök.

-Maja! Minden rendben?-,kérdezte szelíd hangon Jeni.

-Szerinted ez rendben van!?-,ordítottam Jenivel.

-Nem tudom. Na nincs semmi baj!-. Mondta mintha nem is érdekelte volna a dolog, csak gyors túl akart lenni az egészen.

-Ha ennyire nem érdekel téged hogy mitörténik, milyen lelki traumákon megy át az elvileg legjobb barátnőd, akkor lehet húzni a picsába!-,ordítottam vele.

-Hát ha nem kell a segítségem, akkor szia!-,mondta majd visszament az iskolába. Pont akkor ért oda hozzám Alex és a tanárnő is.

-Maja figyu!-,kezdte a mondandóját Alex.

-Na te marha gyorsan kussoljál!-,vágtam a szavába.

-Na de Maja, kérlek! Tudom hogy nehéz, de ki kell engesztelnetek egymást, mert ez így nem mehet tovább!-,mondta a ofő tanár.

-Tanárnő, az én döntésem kihez hogyan viszonyulok!-,vágtam a tanárom szavába is.

-Értem, na most mindketten felmemtek a könyvtárba és meg beszélitek Kati néni társaságában.-mondta szigorúan.

Ezzel felmentünk Kati nénihez. Én ledőltem a kanapéra és elkezdtem szorongatni egy párnát Alex pedig köszönt helyettem is.

-Jajj Istenem, mit tettél ezzel a kis lánnyal!?-, kérdezte Kati néni Alexet.

-Elmondtam az ünneplésen hogy tetszik nekem!-,momdta.

-De hát az jó! Akkot még is miért pityereg a drága!?-,kérdezte.

-Mert mindenki előtt a mikrofonba mondtam.-,mondta a fiú letörten.

-Jajj Életem, mondtam hogy vigyázz vele!-,szólt hozzám Kati néni.

-Tudoom!-,mondtam bőgve.

-Na drágáim, most "párkapcsolati" tanácsokat fogok nektek adni!-,mondta vigyorogva a könyvtáros.

-Nem! Én nem akarom előről kezdeni mostmár harmadjára. Engem hagyjanak ki ebből.

-Maja én, szeretlek!-,mondta őszintén.

-Nem! Csak hazudsz! Ki használsz! Nem is járnál velem ha nem fogadtál volna a haverjaiddal. És most miattad elvesztettem az egyetlen barátnőm.-,mondtam ordítva.

-A kúrva életbe is nem érted hogy szeretlek! Az nem lényeges miért jöttem össze veled!-,mondta meggondolatlanul.

-Nem számít neked mi!? Neked csak a szex kell!-,vágtam rá.

-Nem, nem úgy értettem.-,mondta.

-Hát hogy!?-,kérdeztem.

-Várj! Mi az a seb!-,kérdezte.

-M...Milyen.. seb?-,kérdeztem dadogva, mert pontosan tudtam mi az a seb a kezemen. Az a sok egyenes vonal, amiben tegnap még vér ömlött.

-Mi az a seb a kezeden?-,kérdezte, majd odajött hozzám megfogta a kezem és egy hirtelen mozdulattal feltolta a pólóm ujját. Ami felsértette a sebet ezért elkezdett vérezni.

-Jesszusom, Maja! Te!? Vagdosod magad!?-,kérdezte ilyedten.

-Igen, és mind ez miattad van...-mondtam.

Hallika!😌😌
Remélem teszett ez a rész is, tudom most kicsit véres rész lett, és valószínűleg nem ez lesz az egyetlen.
Na puszi😘😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ebből Mi Lesz?Where stories live. Discover now