Bu toplu hayal et burda biter. Katılan arkadaşlarım xxecemmelisxxra123e ykzcan1 xxElifSeolhyunxx knjnamer jungkookselin bunlar. Çoookkkk teşekkür ediyorum katıldıkları için.
Hatırlatma:
*Jungkook: " Selinnn.... ıı şey... beni sever misin bilmem ama... ben seni seviyorum" dediğinde EVET! Diye bağırıp Kook un üstüne atlıyor.*
Tabi Bangtan neye uğradıklarını şaşırıyolar. Kook zar zor Selin i üstünden alıyor ve sırıyor. Sonra Selin e bakıp:
"Bana bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum." Diyor. "Tamam meraklıyız. Vurma yüzüme abi" diye geçiriyor iiçinden Selin. Kook ona aşkla bakıyor. O kadar tatlı ki oturup yıllarca onu izlebilir Selin.
Jin Elif e bakıp elini havaya kaldırıp sallıyor yüzüne doğru. Elif de tek bir haraket yok. Jin bu sefer elini şıklatıyor ama yine ses yok. Öyle saf saf jinin yüzüne bakıyor. Jin en sonunda Elif i tutup sallıyor. Öyle kendine geliyor. Uykusan uyanmış gibi olan Elif e Jin meraklı gözlerle soruyor.:
"Teklifime ne dersin?" dediğinde Elif daha olayı yeni çakıyor ve gözlerini pörtleterek Jin e kafa sallıyor. Sonra "EVET EVET JİNNN. SENİNLE MUTFAĞINI PAYLAŞIRIM!..." diyor. Jin kalkıp Elif e sarılıyor.
Öykü ise kendine gelip:
"S...seenn... ne... dedin az önce?" Dediğinde Ho seok tırsmaya başlıyor. Sonuçta Öykünün ne yapacağını bilmiyor ki Öykü de bilmiyor. Ho seok : "Ben senden hoşlandım" diyor. Öykü utana sıkıla parmaklarıyla oynayarak:
"Iı.... şeyy... ben de..." diyor.Mırıltı gibi çıkan sesi Hoseok tam anlamıyor. Öykü ye anlamadım dercesine bakıyor. Öykü: "Ben de işte senden hoşlandım saha fazla zorlama" diyor. Bunu duyunca Hoseok çocuk gibi mutlu oluyor. Öykü nün yüzü kıpkırmızı oluyor.
Azra zaten söylemişti. Jimin: " Tabi ki benim gibi yakışıklı çocuğa kim hayır diyebilir ki yani..." diyor dudağının bir tarafı kıvrılırken yukarı doğru. Jimincim egon gökyüzünün tavanı kadar. Git bul da gel. Ahahaha! Neyse Jimin in bu dediğine gözlerini deviriyor Azra.
Damla ise beynini toplayıp Yoongi cevap veriyor: " Tabii... yani.. olur... bencede... şöyle biz oluruz... şey anlamda oluruz... ııı... " bir şeyler saçmalıyacakken Yoongi lafını balla kesiyor. Gülerek: "Tamam Damla anladım ben seni *haha* kendini bu kadar zorlama *hahahagağa* " diyor.
Merve Sena kahkahası yavaş bitiyor ve Nam joon un *ne tuhaf insan* bakışına maruz kalıyor. Bakıyor ki gerçekmiş . Nam Joon " İyi misin Merve Sena " dediğinde " ıı... şey... pardon... birden duyunca şey oldu. Yani ben de seni seviyorum belediye çukuru bey" diyor. Bu dediğini kahkahalarla gülüyor Nam joon. Fısıldıyor "Belediye çukuru ha..." diye.
Ecemmelis in ağlamasına şaşıran Tae *ters bir şey mi söyledim acaba * bakışı atıyor ve peçete uzatıyor. Ecemmelis alıp serinlemeye çalışıyor peçeteyi sallayarak yüzüne doğru. Tae nin gözlerini fark edince yüzüne gülümseme takınıp bakıyor. Tae :
"İyi misin? Yanlış bir şey mi söyledim?" Diyor tedirgin bir şekilde. Birden ellerini havaya kaldırıp açıyor. Ve :
"Yok yok yok! Ne yanlışı canım! Doğru söyledin ben de senden hoşlanıyorum" dediğinde başta şaşırsa da sonra o muhteşem dikdörtgen gülüşünü sergiliyor.Bundan sonra artık hep mutlu olmayı hakediyorsunuz. Tabi birazcık atışsanız da güzel gidecek.
Bazen hayatının herşeyini bulursun ama önemli olan onu kaybetmemektir. Önemli olan onu onu bırakmamaktır...
Evet... toplu hayal et burda biter. Vote ve yorum yapın lütfen. Sizleri SEVİYORUM😍😍😘😚💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionSadece hayaller istediğin gibi olur, istediğin gibi yönlendirirsin. Sen de gel beraber yönlendirelim, beraber hayallere dalalım...