Másnap majdhogynem dél volt mire felkeltem. Vagy fél óra lustálkodás után felültem az ágyon, felvettem a papucsom és lementem a konyhába reggelizni.
-Jó reggelt kicsim.-adtam egy puszit Luke arcára, aki a nappaliba nézte a tévét.
-Gyere csak vissza.-mondta Hemmo, és karomnál fogva visszahúzott.
-Igen?-kérdeztem.
-Rendes csókot nem kapok?-kérdezte Luke. Én csak mosolyogva a szememet forgattam és adtam a szájára egy csókot.
-Neked is jó reggelt.-mondta és újra a tévé kijelzőjére tapadt tekintete.
Bementem a konyhába és csináltam magamnak zabpelyhet és épp ültem volna le, mikor megláttam, hogy bekapcsolt Luke telefonjának a kijelzője és valami csaj írt neki. Jobban szemügyre vettem a készüléket és talán kicsit beleolvastam mit írtak.
Pár másodperc múlva már Luke telefonjával a kezembe idegesen mentem a nappaliba drágalátos vőlegényemhez.
-Ez mi?-kérdeztem idegesen.
-Mégis mi?-kérdezte értetlenül. De meg tudnám most fojtani.
-Ne játszad nekem az ártatlant. Ki a rákos faszom az az "Arzy"?-mutattam macskakörmöket.
-Kutattál a telefonomban?-kérdezte.
-A kérdésemre válaszoljál baszki. És amúgy meg nem kutattam csak ültem volna le és megláttam, hogy írt a csajod.-már szinte kiabáltam.
-Arz nem a csajom.-mondta és látszott rajta hogy már ő is ideges.
-Ki a faszomat érdekli hogy nem a csajod? Akkor a szeretőd. Nevezzük így.-mondtam.
-Befejeznéd? Nincs semmi köztünk azzal a nővel meg lehet nyugodni.-mondta.
-Ne hazudjál!-kiabáltam rá.-Akkor mi a fene az hogy "nagyon élveztem a múltkorit Lukey, mikor ismételjük meg?"?-olvastam fel kényes hangon.
-Hazudgál az a nő mindent. Egy szavát nem kell elhinni.-mondta Luke.
-Jajj, kérlek. Hihetőbbet nem tudtál kitalálni? Ez szokott pasi duma amikor megcsalják a másikat.-mondtam.
-Miért hasonlítasz a többihez? Én nem olyan vagyok mint azok.-mondta Luke.
-Hát de. Képzeld Luke pontosan olyan vagy. Először csak játék miatt jöttél velem össze. Akkor is ki tudja mennyi lánnyal csaltál meg. Utána akkor utánam jössz. Hazautazol. Én is. Kúrsz akkor is egy másik csajjal. Na várjunk...-kezdtem el gondolkozni és kis idő múlva rájöttem.-Hogy kapnád be az édes kis faszomat. És még képes vagy tagadni hogy együtt vagy azzal a nővel. Akkor is ugyanezzel feküdtél össze.-kiabáltam Lukekal.
Luke erre semmit nem válaszolt. Na jó. Elegem van belőle. Ledobtam a kanapéra a telefonját és lehúztam az ujjamról az eljegyzési gyűrűt és neki dobtam. Elindultam fel a lépcsőn. Felöltözök. Összepakolom a cuccaimat és elmegyek innen. Nem vagyok hajlandó tovább eltűrni Lukeot.
-Kicsim, ne csináld ezt.-mondta Luke.
-Ne merészelj mégegyszer becézgetni mert olyan pofont kapsz tőlem mint még soha.-fordultam meg és mondtam a szemébe.
Fent magamra zártam a szobát hogy be se tudjon jönni. Gyorsan felöltöztem, elővettem 2 nagy bőröndöt. Abba belepakoltam a ruháimat. Egy kicsivel kisebb bőröndbe raktam pár cipőt és egy táskába a kisebb dolgaimat.
Mikor úgy voltam vele, hogy kész vagyok kinyitottam az ajtót nagy nehezen levittem a bőröndöket. Luke a kanapén ült és a gyűrűt nézte amit nem is olyan rég hozzá vágtam. Mikor meglátott felállt és felém közeledett.
-Ne gyere a közelembe.-mondtam.
-Szivem, beszéljük meg. Mindent elmagyarázok.-mondta.
A becézgetés miatt felpofoztam és még meglepődött ezen. Pedig megmondtam neki.
-Egy. Mondtam, hogy ne becézgess. Kettő. Nem érdekelnek a hülye magyarázataid. Három. Felejts el engem és a gyereket is.-mondtam és kimentem az ajtón.
Helloo
Na ugyes voltam? Tudom, az voltam. Nem kell mondani. DorinaVasvri parancsára😂(nehogy azt hidd hogy mostmár ez így lesz vagy hogy te vagy a góré😂) meghoztam a részt. Fingom sincs ezután mit fogok írni de ha ezt nem írom meg akkor nem tudom e helyett mit írtam volna. Remélem érthető. Na de mind1. Ha tetszett votetal és komival jelezzétek nekem😊❤
VikiXx
BẠN ĐANG ĐỌC
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanfictionEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...