Karanlık

80 3 1
  • İtfaf edildi Esra Öztürk
                                    

İlk bölüm olduğundan şimdilik yb için sınır koymayacağım. İnşallah beyenirsiniz. I LOVE YOU CANIMS :* <3  Mutlaka müzikle okuyun ;) :PP 

Yeni bir eve taşındık. Yeni bir okula başlayacağım. Az sonra. Bugün okulun ilk günü. Saat altıda kalkıp on beş dakikada kahvaltımı yaptım. Ardından hazırlanmaya başladım. Siyah renk pantalon üstüne siyah renk gömlek giydim. Sonra aynaya baktım. Saçlarım koyu kahverengiydi gözlerim de saç rengime yakın tonda kahverengiydi. Tenim aşırı bronzlaşmıştı. Saçlarımı dağınık bir atkuyruğu yapıp gözlerime rimel sürerek evden çıktım.

Okula vardığımda nereye gideceğimi bilemedim. Kayıt formumda sınıfımın 11-C olduğu yazıyordu ama o kadar çok sınıf vardı ki. Birden ayağıma birşey takıldı. Tam düşecektim ki güçlü bir kol beni tuttu. Ayağa kalktığımda bir çift mavi göz ile karşılaştım. Gülümsüyordu. 

-Teşekkür ederim. 

-Önemli değil bu okulda yenisin heralde?

-Evet. Sanırım verebileceğim en iyi yanıt buydu.

-Tamam. Heey!.. Neyse görüşürüz.

Sarışın orta boylu seksi bir kız koluna girmişti. Onu çekerek kütüphaneye götürdü. Ortada kalakalmıştım. On dakika sonra ders zili çalacaktı. Sora sora sonunda sınıfımı bulabilmiştim. Ders bittikten sonra okuldan eve doğru yola koyuldum. Zaten evimiz okula on dakika yürüme mesafesindeydi.Ama..

Birden peşimden birinin geldiğini fark ettim. Daha doğrusu birilerinin. Adımlarımı sıklaştırdım. Korkmaya başlamıştım. Sonra bir ses duydum.

-O kızın yanlız olduğunu mu sanıyordunuz beyler?

-Ah evet üzgünüz. 

Arkamı döndüm. Allah'tan o mavi gözlerin sahibiyle karşılaşmıştım.

-Daha ilk günden başına gelmeyen kalmadı. Dikkatli olmalısın. 32 dişini göstererek sırıtıyordu.

-Dikkatliyim zaten. Kendi kendimi koruyabilirim fark ettiysen.

-Ah tamam. O zaman görüşürüz. Hala sırıtıyordu -,-

Ve uzaklaştı oradan. Karanlık beni ürkütüyordu. Gitmeseydi nolu-- Ne diyorum ben. Tamam iç ses. -,- Konuşma iç ses -,- Sus iç ses -,-

Birkaç dakika içinde eve varmıştım. Daha doğrusu varmıştık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin