Část 24

340 20 0
                                    


Strange family



Pohled Eleny:



Seděla jsem v lavici a čekala na příchod učitele, už zazvonilo, ale půl třídy ještě chybělo. Byla jsem nervózní, tolik lidí kolem mne. Je to týden, co jsme se vrátili z New Orleans, Teresa mi včera donesla prsten a já jsem dnes poprvé ve škole. Slíbila mi, že mě pohlídá, ale ještě se neuráčila přijít, co když někoho omylem... Ale ne, nezabiju, trénovala jsem, nebudu jako Stefan, to mi hrálo v hlavě. Z mého přemýšlení mne vytrhla blonďatá rozjařená osoba.



"Eleno!" křikla na mne a přes lavici se ke mně nahnula, aby mne mohla objat. Nedýchat, nedýchat... Hotovo, trochu se vzdálila a já se na ni usmála. "Konečně ses vrátila! Vážně!" zamrkala. "Jaké bylo New Orleans?" zajímala se, málem mne nenechala nic říct.



"Úžasné, vážně skvělé. S Teresou jsme si to užily," vysvětlovala jsem. Zamračila se na mne, sedla si lavici přede mne a otočila se ke mně.



"S Teresou?" zopakovala jsem. "Myslela jsem si, že jsi tam jela s Jennou," uvažovala. "Víš, tak mě napadlo, když se tak moc bavíš s ní... Nezdá se ti já nevím, divná?" přimhouřila modré oči, ale na rtu ji stále pohrával úsměv.



"Divná?" zopakovala jsem nechápavě a u toho si skousla spodní ret. Tuší něco? Musela už být už milionkrát ovlivněná.



"Zítra se koná školní večírek... Dámy a pánové máme tady šedesátá léta!" vykřikoval radostně Tyler Lockwood, myslela jsem si, že půjde dál, ale on se zastavil u naší lavice.



"Eleno, co je to s tou Salvatorovic famílií? Víš, ty už k nim skoro patříš, tak bys nám mohla objasnit, proč jsou tak divní," mile se na mne usmál.



"Vy dva jste se nějak domluvili?" pohlédla jsem nejdříve na Caroline a poté na Tylera. Ten jen nadzvedl obočí a hodil mi na lavici leták, pomalou chůzí odešel.



"O co jde?" zamračila jsem se na kamarádku, která se však už otáčela, všimla jsem si, že vytáhla mobil a něco rychle naťukala požadovaná slova. Chtěla jsem si to přečíst, avšak vyrušila mne Teresa.



"Všechno v pohodě?" zeptala se s naléhavostí a sedla si k lavici vedle.



"Jo, jo... myslím," nahlas jsem polkla.



"Takže, zítra nás čeká večírek z let šedesátých, hmm, zajímavá doba," prohodil učitel a začal svůj výklad.



"Co to mělo být, Caroline?" vystartovala jsem na kamarádku hned, co skončila škola a my se převlékaly v šatně do krátké sukýnky a trika, které patřilo k uniformě roztleskávačky. Ostatní holky už byly na hřišti.



"Co?" podivila se a česala si culík.



Family Part 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat