Aslına bakarsanız burada daha çok yeniyim sadece bir şeyleri paylaşma ihtiyacı duyduğum için açtım bu hesabı hikayemin konusu sevdiğim kız .
Onunla 02/21/2013 te tanıştım . Mesafeler vardı aramızda. Ama nedenini anlayamadığım bir biçimde aşık olmuştum ona . Birgün dayanamadım ve aşkımı itiraf ettim . Pek umutlu değildim beni seveceğinden . 01/04/2013 tarihinde ona çıkma teklifi ettim . Evet hala daha aramızda mesafe vardı . tam 11 saatlik bir mesafe vardı . Hiç sorun olmadı . Ben çok sevdim onu . Onun için canımı bile verebilirdim. Gerçekten çok seviyordum . Ona olan sevgim beni kör etti ve onun yaşadıkları falan çok ağrıma gitti. Onunla sözlenmeye karar verdim . Fakat birbirimizi daha önce hiç reelde bile görmemiştik . Birbirimizi daha tamamıyla tanımıyorduk bile . Ama ben yine de kararlıydım . Kurtarıcaktım onu bu hayattan . O benim başıma gelen en güzel hediyeydi . Şükür ettim sürekli Allah'a . Yaz geldiğinde gidecektim onun yanına . Fakat cebimde param yoktu . Bir işe girdim hemen . Aylık 800 lira maaş ile çalışıyordum . Çok yoruyorlardı . Tuvaletlere kadar bana temizletiyorlardı . Ama onun yanına gideceğim için hiç şikayet etmiyordum . Daha yaşım yetmediği için annem ile gitmem gerekiyordu ve cebimde fazla param yoktu . Sokakta kalır yine de giderim dedim anneme . Annem ne kadar çok sevdiğimi anlamıştı. Her odama girişinde onunla görüşüyordum . Annem de hoşlanmıştı ondan . Ayrılırsan kafanı kırarım diye tehdit etmişti beni . Bende asla bırakmıycağımı söylerdim her zaman . En sonunda yaz sonu gelmişti. Gidecektim . Ama annemin patronu annemi bırakmıyordu . Bende sürekli yalan atmak zorunda kalıyordum . Ama kesinlikle gidecektim . Her şeyi boşvermiştim. Onun yanına gidemediğim için her gece ağlıyordum. Her sabah kalktığımda annem işe gitmiş oluyordu ve yine ağlıyordum. Çünkü anlıyordum ki annemin patronu hala izin vermemişti. En sonunda annemi de es geçtim takmıştım kafama bir kere gidecektim. 1 hafta daha dayan dedi annem . Zar zor ikna etti beni . Ben ise yine ona yalan söylemek zorunda kalmıştım . En sonunda dayanamadı oda. Gelmiyceksin dedi . Her ne kadar uğraşsam da ikna edemedim onu . Aylarca ağladım arkasından . Hala çok seviyordum . Barışmak için çok yalvardım . Erkek adam ağlarmı lan bir kız için dediler . Ağlar tabi dedim . Sana kız mı yok dediler onu istiyorum dedim. Bir or*spu için değer mi dediler or*spu demeyin zamanında çok sevdim ve hala seviyorum dedim. Ve son kez daha söylüyorum SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ TANIDIM SENİ VE İYİKİ SEVDİM HAYATIM BOYUNCA SEVİCEM SENİ .