59.

47 8 3
                                    

WARNING, BABIES❗❗❗

Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι αυστηρώς ακατάλληλο για ηλικίες κάτω των 18 ετών!!! ❌❌❌

-Είπε το 16χρονο, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

Ξέρετε για ποιο πράγμα μιλάω, ε;

Spoiler Alert: Εμμμμμ... 🔞🔞🔞🔞🔞

Όποιος δε θέλει, να μη διαβάσει το συγκεκριμένο απόσπασμα του κεφαλαίου, calm down, θα θυμηθώ να βάλω αστεράκια...

Είμαι τόσο σίγουρη πως τα 2/5 τουλάχιστον -δηλαδή οι 2 στους πέντε αναγνώστες που θα το διαβάσουν, δε θα είναι και παραπάνω- θα τρέξει αμέσως στα αστεράκια 😅

ΕΠΙΣΗΣ!

Τόσο καιρό, νόμιζα πως το πρώτο κουπέ του Shape of you (για μένα και την υπέροχη σωματάρα μου είναι γραμμένο) νόμιζα πως έλεγε κάτι για Chill Box.

Παιδιά, μπήκα να δω τους στίχους, επειδή δεν καταλάβαινα το συγκεκριμένο κομμάτι και OMGGGGG!

Απογοητεύτηκα τόσο πολύ 😢

KAI!

O Colton Haynes παντρεύεται ΕΝΑΝ!! συγγραφέα! ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ, Ή ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ??

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!

ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΑΜΩΛΟΓΟ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΡΕΖΙΛΙ!?

ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ CHILL BOX ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΩΣ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ, ΕΝΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΓΙΑ CHILL BOX ΚΑΙ Η ΣΕΞΟΒΟΜΒΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΑΛΛΟΝ!

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

《...δεν πρόκειται να σεβαστώ κανένα και τίποτα, ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό, ούτε εσένα, αν είναι να φύγεις και να είμαστε ακόμα χώρια. Δε σε χάνω, που να γυρίσει η Γη ανάποδα, το καταλαβαίνεις. Δε γλυτώνεις από 'μένα, Νέλλη.》

Τα λόγια του εισχώρησαν μέσα στο μυαλό μου σαν πολλές μικρές βελόνες. Κάθε λέξη δημιουργούσε πολλές διαφορετικές, κάνοντας με να υποφέρω από τον πόνο.

Τελικά έχουν άδικο. Η αγάπη δεν πονάει. Πονάει η προδοσία, η απόρριψη και οτιδήποτε άλλο σε κάνει να απομακρύνεσαι από το άτομο που αγαπάς όσο και τον εαυτό σου ή και περισσότερο.

Αυτό που συνέβη σε 'μένα, πονάει διπλά, γιατί ο Chris είναι εδώ να μου υπενθυμίζει ξανά και ξανά κάθε ανατριχιαστική στιγμή που τον άκουγα ή τον έβλεπα να κάνει έρωτα στην κολλητή μου.

Only With HimWhere stories live. Discover now