ANNYEONG^^ BOCSI A 6.RÉSZ KAVARODÁSÁÉRT DE MÁR MEGOLDOTTAM HEHE ÉN MEG A HÜLYE FEJEM...NADE JÓ OLVASÁST *-*
FIGYELEM +18-AS JELENET~Tae szemszöge~
Mikor megérkeztünk a házuk előtt arra ébredtem,hogy Hoseok a karjaiban tartva visz fel az emeletre.
Befordult egy szobába ami azt hiszem hogy az övé volt,majd befeketetett az ágyába ès felém hajolt:-Kezd későre járni itt az idő lefeküdni.-mondta.
-Rendben.-modtam álmosan és már csukodtak volna le a szemeim mikor hirtelen ajkait az én számon éreztem.
Kikerekedtek a szemeim és az agyam azt akarta hogy eltoljam magamtől de a szívem mást diktált így visszacsókóltam.
Mérhetetlen melegség és boldogság árasztotta el a testem és pillangók repkedtek a hasamban.
Egy kis idő elhajolt ezzel megszkítva édes csókunkat amire hamar kinyitottam a szemen és érthetetleül bámultamrá de ő csak felegyenesedett ès azt mondta.-Sajnálom Tae.-mondta szomorúan és mire sarkon fordult volna megfogtam a lábát és könnyes szemekkel kértem
hogy aludjon velem.Mosolygott rám egyett majd bebújt mellém és hátulról átkarolt.Biztonságot éreztem karja között és azt akartam hogy sose engedjen el.Jiminnél sose éreztem ilyet.Lehet,hogy az csak egy fel lángoláss volt?
....
Reggel mikor felébredtem Hoseok nem volt mellettem,nagyon megijedtem de hallottam lentről aranyos nevetéset így kicsit megnyugodtam.Kikecmeregtem az ágyból és láttam hogy a széken kivolt készítve nekem egy fekete kopott farmer meg egy fehér laza felső.Gyorsan felkapkodtam a göncöket magamra és a véres pulcsim (mivel nem kötöttük be a sebeket)a kezembe vettem és elindultam lefelé ahonnan éreztem a rántotta illatát.
Mikor leértem a konyhába Jin és Hoseok épp főzött (pontosabban Jin főzött és Hoseok csak kávézott).
Mikor megpillantott Hobi gyorsan oda jött hozzám és megcirógatta az arcom.-Jó reggelt Tae,jól vagy?
-Neked is és igen már jobban.
Hirtelen Jin közeledni kezdett felém és szúrós szemekkel nèzte a kezemben lévő véres pulcsit.
-Miert ilyen a pulcsid?Csak nem vagdostad magad tegnap?-mondaa kicsit kiborultan de
aggódóan.-Hát ami azt illeti i-igen.-mondtam dadogva a földet szugerálva.
Egy hirtelen mozdulattal kivette a kezemből a pulcsit és már vitte is a szennyesbe.
-Nyugi Tae!Semmi baj nem lesz.-mosolygott rám Hoseok majd leültetett az étkezősztalhoz.Mikor Jin vissza jött kiáltott egyett.
-Gyertek enni!
A nappaliból siettek ki a többiek és leültek az asztalhoz.
Jin mindenkinek oda adta tányéron a reggelijét és mindenki csendben evett,amikor Suga(azthiszem így hívják)megszólalt.-Amúgy..mit csináltál tegpaph...a parkba egyedülhh...hogy annyira rosszul lettélh..?-kérdezte
csámcsogva teli szájjál.-Suga!-mordult fel Hoseok.-Bírj magaddal és ne teli szájjál beszélj.
Még mormogott magába valamit utána.
Mikor befehejeztük a kajálást a többiek,Hobin kívül elment készülődni.-Hova mentek?-kérdeztem kiváncsian.
-Hát tudod mink így négyen egy banda vagyunk a BTS 2013-ban deütáltunk és nem sokára fogunk menni turnézni csak meg kéne három ember a csapatba.Amúgy próbálni megyünk aztán felállítjük a díszletet a válogatáshoz.