Epilog

972 27 22
                                    

Kimden: Albert Ruttledge

Kime: Teresa Laurent 

Merhaba,

Yani, selam anne. Pekala, bu kulağa biraz tuhaf geliyor bu yüzden üzerini karaladım. 

Muhtemelen şuanda ya sorgulanıyorumdur ya da polisin teki tarafından kafam uçurulmuştur. Üzgünüm, böyle deyince gerçekten de acımasız oluyor ama gerçek bu. Bir olasılık daha; ya da hiç biri olmamıştır. Şanssız herifin tekiyim zaten.

Ama her şekilde beni televizyondan izliyor olacaksın. Küçük oğlun ünlü oldu, anne! Kahretsin, yine söyledim. 

Neden bu mektubu sana gönderdiğimi merak ediyor olabilirsin -çok mu klişeyim?- sadece -eğer merak ediyorsan- iyiyim. Omzumda uyuyan bir kız var ve hayır, onu öldürmeyeceğim. Birlikte trenle tanrının bile unuttuğu saçma bir İngiliz kasabasına gidiyoruz. Onu seviyorum ve bu hissi benden çaldığın için seni asla affetmeyeceğim. Sevilmeye layık görmediğin oğlun sevmeyi bir başkasından öğrendi, anneciğim!

Bana yine acıyorsun, değil mi? Çünkü günahkar insanlar sevmeyi bilmez. Öyle, değil mi? 

Sadece şunu bilmeni isterim ki hayatımı rezil ettin. Asla beni anlamadın ve belki şuanda mektubu iki parçaya ayırıyorsundur. Umurumda değil! Senden hep nefret ettim ve edeceğim. Neredesin ve ne yapıyorsun bilmiyorum ama umarım gerçekleri aşabilmişsindir. Ben sadece mutlu olmak istemiştim, sıradan bir çocuğun isteyeceği şekilde. Babamın ve annemin birbirlerini sevmesini istemiştim. Ağlarken göz yaşlarımı silen bir hemşireyi değil, yanımda kız kardeşimin olmasını dilemiştim.

Steve Ruttledge seni fahişenin tekiyle aldattı. Tanrım, kadın öyle penis delisi olmalı ki Steve'e üşenmeden yirmi bir tane mektup göndermiş! Kendi gözlerinle görmen için mektupları zarfın içine koyuyorum. İngiltere'den özel olarak getirttiğin Yorkshire kahveni yudumlarken birlikte okursun. 

Öte yandan, eğer merak ediyorsan, önüme çıkan ve ona benzeyen tüm kadınları şeytanlarının yanına yolladım ve -altın kaplamalı televizyonunda göreceksin ama şimdiden söylüyorum- Baş Fahişe'nin de kafasını patlatacağım. Henüz değil ama pişman olmayacağıma yemin edebilirim. İnsanlara lakap takmaktan hoşlanan psikopat herifin teki olabilirim ancak sözümün arkasında kalacak kadar onurlu olduğuma inanabilirsin. 

Seni de cehennemde bekleyeceğim. Belki yüzüme tükürür ya da tokat falan atarsın fakat huzura eren vücudumu daha fazla yakamayacaksın.

Sevgiler,

Albert Ruttledge

🥀Zehirli Sarmaşık ⚥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin