1.bölüm hayat zordur

37 6 5
                                    

Ağlıyordum son zamanlarda sadece ağlıyordum hiç bir şey yapamıyordum artık büyümek istemiyordum ,daha fazla insan tanımak istemiyordum , hayal kurmak istemiyordum ,hayallerim yıkılsın istemiyordumi, ağlamak istemiyordum ve işte yine sabah olacaktı ve ben yine kırılacaktım nereye kadar sürecekti bu sırf iyiyim diye mi bunlar başıma geliyordu bunları bağırarak söylüyordum avazım çıktığı kadar bağırıyordum bunca yıldır susmuştum artık konuşmak ve beni dinleyen gökyüzüne derdimi anlatmak istiyordum. Ben bağırdım yağmur yağdı gökyüzü benimle birlikte ağladı bu gece ve arkamdan bir ses işitim değiş o zaman ne duruyorsun sıradaki hamleler senden olsun hayatına tekme koyanlara inat bir gülümseme yerleştir suratına ve sakın ha arkana dönme benin kim olduğumu öğrenme çünkü ben umut perisiyim benim kim olduğumu bilme sadece gülümse ve hayatın devam et eğer beni merak ediyorsan ben hep senin yanındaydım.

Hangi akla hizmet bilmiyordum fakat arkamı da dönmüyordum ,korkmuyordum çünkü bu sözleri söyleyen kötü olamazdı

Ve elini omzumda hissettim sanırım bir erkek eliydi korktum biraz irkildim ama o bana dedi ki sakın irkilme umut perisi insanları incitmez.

Sen kimsin neden bana yardım ediyorsun

Ben senim boşuna arama beni ben senin gibi yaşamışım aynı acıları çekmişiz o yüzden bende senin gibi iyi insanlar ve umutlarından yârdım dilenen bir dilenciyim o yüzden derin bir nefes al ve bugün senin dönüm noktan olsun kendine gel ve sakın ha korkma çünkü ben hep seninleyim ama bana neden diye sorma çünkü korkarım söyleyemem o yüzden sadece ben senin umut perinim ve seni her gece burada bekleyeceğim artık seni sadece gökyüzü dinlemeyecek ben de dinleyeceğim dertlerine ortak olacağım yaralarını beraber saracağız ama anlaşmanın tek şartı arkana dönmeyeceksin

Kabul ettim anlaşmayı çünkü ben umut dilenen bir dilenciydim oysa umut perisiydi.

Ve gitti umut perisi ondan geriye kalan tek şey ise hafızamdaki sözcükleri ve bana verdiği cesaretti artık korkmuyordum dediği gibi hamleler artık bendeydi artık hep üzülen taraf olmaktan sıkılmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin