Kisah Hantu Di Sekolah

186 8 1
                                    

Assalamualaikum dan salam sejahtera nama saya "Fazrien" Dan Saya Mempunyai Sebuah Kesah Menyeramkan Iaitu Kisah Benar Yang Bertajuk "Hantu Di Sekolah".

Ceritanya Begini saya dan kawan saya berjalan menuju ke pagar sekolah untuk balik...Kalau nak pergi ke pagar sekolah hendaklah munurun tangga..Ketika Menurun tangga ke tingkat 3 ada sebuah bilik store untuk menyimpan peralatan yang tidak digunakan...bilik store betul2 ditepi tangga tempat kami turun..semasa di tingkat 3 lagi ..ada satu kawan ni cakap yang bilik store ni berhantu dia cakap "dulu ada seorang budak yang meninggal dunia yang dibunuh dengan kejam membuatkan roh tidak tenteram" aku dan kawan aku satu lagi ni tidak percaya.. kami tunggu kawan2 yang lain balik dulu..selepas semua orang balik aku dan kawan aku apalagi terus pergi bilik store dan ketuk pintu..tetapi tak ada apa2 yang terjadi tiba2 kawan aku ni ingin tahu apakah yang berada dalam bilik store tu dia terus tendang pintu tersebut..tidak beberapa saat kami terdengar seorang perempuan yang menangis seakan2 meminta tolong jelas bunyi tersebut datang dari bilik store aku dan kawan aku apalagi terus pergi ke pagar sekolah dan balik secepat mungkin tapi kami tidak menceritakan kepada sesiapa.

Keesokkan Harinya pada pukul 2:39 petang masa tu kami balik ..aku dan kawan aku ni nak pergi lagi kat bilik tu sebab macam tak percaya saja bunyi perempuan menangis semalam..so kami menungu semua pelajar balik..akhirnya block B kosong tinggal aku dan kawan aku saja ..masa tu kami terus pergi ke bilik store tersebut tapi di tingkat 4 kawan aku cuba untuk membuka pintu store tapi gagal katanya ia terkunci dari dalam aku ni macam berani sikit aku pergi buka pintu dengan sekuat tangan aku dan akhirnya terbuka semasa sedang terbuka aku ternampak kelibat hitam lalu ditepi pintu sangat laju..difikiran aku mungkin angin saja tetapi kenapa warna hitam?? aku terus menberi salam yang penuh tiba2 aku ternampak kepala berwarna hitam dan rambutnya sangat panjang menjenguk ke pintu aku berkata dalam hati "ehh bola ke tu?" aku ckap kepada kawan aku "wehh aku jumpa benda tepi pintu" kata aku sambil tidak tahu apa2 ..tiba2 kawan aku pergi menjenguk lalu ternampak satu kepala hitam matanya sangat merah sambil berkata kepada aku "WEHH TU HANTU" dia pun berlari ke tingkat bawah dengan sangat pantas..aku apalagi terus menutup pintu dan berlari menuju ke bawah dengan berselawat 3 kali masa tu aku takut gila.. terus balik dan sampai sahaja di rumah aku terus demam selama 3 Jam Saja Kerana Memikirkan kejadian ini..

[Terima Kasih Kepada Pembaca. Ini Ialah Kisah Benar Daripada Saya]

29/4/2017

KISAH HANTU DI SEKOLAHWhere stories live. Discover now