1. BÖLÜM

64 3 6
                                    

"Prenses hadi kalk geç kalıyoruz"
"Offf abi biraz daha uyusam ne olur sanki"
"Olmaz güzellik kalkyapacak çok işimiz var bu gün"
"Ya ben gelmesem bu gün şirkete"
"Liva sabrım taşıyor hadi güzelim hadi"
"Tamam be tamam"
Oflaya puflaya kalkıp kalkıp duşa girdim . Ne olurdu sanki bu gün gelmesem .  Neyse yapacak bir şey yok artık. Duştan çıktıktıktan sonra dolabın karşısına geçtip ne giysem diye bakındım. En sonunda siyah kalem eteğime ve üzerine beyaz bir gömlek geçirdim . Ayaklarımada bej rengi stilettolarımı geçirip aşağıya indim.
Abim kahvaltı masasına oturmuş yiyeceklere yumulmuştu bile. "Yavaş ye yavaş boğulacan. Lazımsın sen bize." Abim bana bakıp kaşlarını yukarıya kaldırıp " Bana birşey olmaz merak etme sen " dedi kahvaltısına geri dönerek . Bende bilmiş bilmiş "Aaa doğru ya kötüye birşey olmazdı değil mi?" dediğim anda saçımı çekti. Kaşlarını çatıp "Abiye hakaret mi ediyon kız sen " diyerek çıkıştı bana . "Yooo doğruları söylüyorum yakışıklı" deyip yanağına sulu bir öpücük bırakıp bende kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra evden çıkıp şirkete gitmek üzere arabaya bindik. Abim arabayı çalıştırırken "Bu gün çok önemli bir toplantımız var haberin olsun." deyip beni uyardı.
"Off yine iki saat o odada tıkılıp kalacam ya !!!"
"Bence bu sefer sıkılmayacağız Livacığım çünkü yeni ortağımız çok yakışıklı ve onunda bir kız kardeşi var. Görsen kız bir içim su. İsmude Su zaten ne uyumlu ama değil mi ?"
"Kesin çok yakışıklıdır !" deyip abimi tersledim ve önüme döndüm. Şimdi diyeceksiniz bu nasıl abi böyle kız kardeşine sevgili bulmaya çalışıyor diye. Aslında sevgili bulmaya çalışmıyor direk koca bulmaya çalışıyor. Kısaca beni başından atma çabalarında. Daha kendisi evlenememiş bide bana koca bulmaya çalışıyor ya !!!! Arabanın durmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.  Abimle şirkete girdik ve en üst kata toplantı odasına çıktık.
"Abi ben dosyaları odamdan alıp geliyorum." Abime haber verip odama doğru yürürken telefonuma mesaj geldi. Telefonuma bakacam diye bir cisme çarptım. Kafamı kaldırp baktım ki bir taşa çarpmışım aman be ne diyorum ben öküz işte önüne bakmadan yürüyor. İyi de önüme ben bakmiyodum dimi laa?
"Pardon bayan !" diyen sesle irkildim ve önemli olmadığını söyleyip doğru odama koştum. Kapıyı arkamdan kapatıp yaslandım yüzüme bir sırıtış yayıldı "Manyakmısın kızım sen ya hadi şu dosyaları bul da git artık şu toplantıya yoksa geç kalacaksın ." diyen iç sesimi dinleyip dosyalarla beraber taplantı odasına gittim. Daha gelmemişlerdir diye düşünüp içeri bodoslama daldım keşke dalmaz olaydım !!!!! Daha deminki çarptığım çocuk tüm endamıyla karşımda dikiliyor !!! :)

*********************************
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım destek verirseniz sevinirim sizleri seviyorum bebeklerim 😍😍😍😄

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin