Porada sa pod Gabrieliným vedením omnoho predĺžila, pretože o situácii do toho momentu nemala ani poňatia. Všetci jej to však ochotne vysvetlili a ona sa rýchlo dostala do obrazu. V rýchlosti rozdelila úlohy, určila ciele a aj termín ďalšieho stretnutia, ktoré je povinné pre všetkých. Potom ako odvážne sa postavila pred Ashtona sa jej nikto neodvážil odporovať.
„Rada som vás spoznala, páni. Nabudúce tu už dúfam bude Ashton. Chlapci, prosím, odprevaďte ich." Pre uistenie sa pozrela na Maxa, Ryana a Olivera, ktorí jej len s úsmevom prikývli. „Dovidenia." Pozdravila sa a už jej nebolo.
Rýchlo sa prešmykla do spálne a potichu za sebou zavrela dvere. Ashton spal rozvalený cez celú posteľ a objímal jej vankúš. Jemne chrápkal a usmieval sa. Podišla k posteli a bezmyšlienkovite ho začala hladiť po vlasoch. Okamžite sa prebral, no keď zistil, že je to len Gabriela, vtiahol si ju do objatia a i naďalej oddychoval.
„Na týždeň som ti vybavila voľno. Musíš, potrebuješ, si oddýchnuť. A ja budem s tebou. Chalani sa o zvyšok postarajú." Povedala nežne a venovala mu bozk na líce. On však žiadal omnoho viac. Až neskôr si uvedomil, čo mu to vlastne povedala. „Týždeň voľna? Možno to nebude také hrozné..." pomyslel si v duchu a opäť pobozkal manželku. Jej bozky sú pre neho ako droga. Čím viac ich má, tým viac po nich túži.
Ten deň už spálňu neopustili a druhý začali až okolo obeda. „Dobré ránko." Pozdravili sa navzájom a pripravili sa na bežný deň. Keď však Gabriela uvidela Asha v obleku, skoro ho zabila. „Zlato, máš voľno. Tepláky a vyťahané tričko. Prezliecť." Ukázala nekompromisne na šatník a on neochotne išiel. Musel však aj sám uznať, že to oblečenie je pohodlnejšie.
Už v novom, ležérnom, oblečení sa vrátil do izby, no Gabi tam už nebola. Z kuchyne však počul nejaké zvuky a vybral sa tam. „Dostanem povolenie na vstup?" opýtal sa provokatívne Ashton, no skôr ako odpovedala stál hneď za ňou.
„Pamätáš si, ako si ma zobral do tej, ehm, reštaurácie? Teraz ti ukážem, ako má také jedlo skutočne vypadať a chutiť. A ty mi pomôžeš. Nakrájaj zeleninu." Prikázala a on sa bez protestov pustil do práce. Narábať s nožom v boji vie, no v kuchyni? K.A.T.A.S.T.R.O.F.A.
„AU! Sakra!" vykríkol a okamžite pchal ruku pod prúd vody. Len on je taký šikovný, že si skoro odrezal prst. „Robí scénu kvôli trom kvapkám krvi. Mafián..." pomyslela si posmešne Gabriela a išla ratovať manžela. Nemohla si však odpustiť menšiu provokáciu. „A že s nožom si neporaziteľný."
Ashton viditeľne sčervenel a cítil sa zahanbene. Aj napriek tomu ale svoju prácu dokončil a vo varení sa pokračovalo ďalej. Zostal prekvapený, keď pred ním pristál hotový hamburger s hranolkami a pomarančovou šťavou. „Toto dokázala spraviť doma?!" pýtal sa sám seba nechápavo a skôr ako by ste sa stihli spamätať bol jeho tanier prázdny. Mňam!
Naprataný na prasknutie sa oprel o operadlo stoličky a sťažka vydýchol. Tak dobre sa nenajedol už dávno. Teda, niežeby Gabriela nebola dobrá kuchárka, to božechráň!, ale nikdy mu nedala tak veľkú a najmä nezdravú porciu jedla. So spokojným úsmevom pozoroval svoju manželku a rozmýšľal, čím si ju zaslúžil. Prekvapivo ho ale nič nenapadlo.
„Vládal si jesť, vládzeš aj upratovať. Poďme, poďme, dom je veľký!" a už ho aj plná energie ťahala pre náradie. Do upratovania sa pustili ako veľká voda a Ashton aj napriek svojej nevôli robil všetko, čo mu jeho krásna pani manželka prikázala.
„Som mŕtvy. Končím. Toto je namáhavejšie ako fitness!" fučal ako nazúrený býk a pokúšal sa popadnúť dych. Zvalil sa na gauč a Gabriela tento jeho krok zopakovala, no na rozdiel od manžela, ona nemala problémy s dychom. A vraj ženy majú slabú kondíciu. „No a chceš mi povedať, že to nie je dobrý pocit, vidieť ten poriadok a vedieť, že si ho urobil ty?" opýtala sa zvedavo Gabi a čakala na odpoveď.
Mladší z bratov Black však zostal ticho. „Nemôžem povedať, že ma to neteší, no takto uťahaný som ešte nebol." Pomyslel si a bez rečí svoju manželku objal okolo pliec. Svojimi citmi si bol čoraz viac istý a jeho samého to desilo. Ak ju začne milovať, ohrozí ju. Ono je na to ale tak trochu neskoro...
„Volala som do domova. Kristin, to dievčatko, čo som ti minule spomenula, mala narodeniny. Chcela by som ju ísť pozrieť. Prosím, však pôjdeš so mnou?" opýtala sa prosebne manžela a pozrela sa na neho psími očkami. Tomu sa odolať nedalo, takže niet divu, že to nedokázal ani Ashton. Preto neochotne prikývol.
Cestou do detského domovu ho však hrdinka nášho príbehu zatiahla do hračkárstva, kde spoločne nakúpili deťom rôzne hračky. Napchať ich do auta im dalo zabrať.
Šéfov príchod do detského domova spôsobil chaos, ktorý privolal aj pozornosť detí. Sponzor ich domova ich však nezaujímal, dokonca ani tašky v rukách návštevníkov. Všetka ich pozornosť patrila Gabriele.
„Gabuika! Gabuika!" ozvalo sa niekde zozadu a cestu dopredu si kliesnilo malé, sotva tak trojročné dievčatko s blond vláskami. Malé dievčatko sa okamžite hodilo Gabriele okolo krku a šťastne sa smialo. Ashtona pri tom pohľade zahrialo pri srdci. Gabriela tam bola sama sebou a tie deti sa k nej správali ako ku staršej sestre.
„Mám vám ju sem voziť častejšie?" opýtal sa Ash s úsmevom a deti začali nadšene prikyvovať. Kristin objala aj jeho, na čo zostal prekvapený. Objatie jej však vrátil a zároveň jej poprial všetko najlepšie k narodeninám. Spolu s Gabrielou im odovzdali hračky a zostali tam až do večera.
Po návrate domov sa Ashton len priamo zvalil do postele a v tom momente zaspal. Gabi nad ním len s úsmevom pokrútila hlavou, vyzula mu topánky a po vykonaní hygieny sa uložila k nemu. Oboch ich zakryla a pritúlená k manželovi zaspala.
Takto to išlo v priebehu celého týždňa. Väčšinu času trávili relaxom alebo s deťmi v detskom domove, ktoré brávali na rôzne výlety. Postupne jeden o druhom zisťovali nové veci a čím ďalej tým viac si uvedomovali, že ich city sa nedajú dlhšie skrývať.
Jedného dňa, po ďalšej spoločne prežitej noci sa dívali jeden druhému do očí a bez slov sa snažili vyjadriť to, čo cítia. Láska, ktorá medzi nimi bola dostatočne silná ich hriala a oboch to uspávalo.
Keď si už Ash myslel, že jeho manželka tvrdo spí, pobozkal ju do vlasov a i naďalej ju sledoval. „Je krásna." Povedal si v duchu s úsmevom a pohladil ju po vlasoch. „Milujem ťa, Gabriela. Aj keď by som nemal, milujem ťa. Veľmi..." povedal do ticha a o pár minút sa odobral do ríše snov. Na miesto, kde je možné všetko.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ako prežiť?
Genç KurguGabriela žije život, ktorý by nechcel nikto. Ako mafiánova dcéra je vo veľkom nebezpečenstve, no jej otcovi, jedinému žijúcemu príbuznému, je to jedno. Namiesto toho, aby ju chránil si z nej spraví boxovacie vrece a osobnú slúžku. Keď však spadne do...