Baby Don't Cryla okuyun lütfen.. ^^ Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.. ^_^
1 Kasım 2007
O hayatımda gördüğüm en güzel gülümsemeye sahip. Hafif kavrulmuş teniyle uyum içerinde olan beyaz dişleri, badem şeklindeki gözleri ve gülümsediğinde burnunda oluşan hafif çizgiler.. Keşke Tanrı seni başka bir zamanda karşıma çıkarsaydı Kim Jongin.. Keşkee..
1 Kasım 2008
"Bakın anlamıyorsunuz. Oğlunuzun daha yi bir tedavi görmesi için daha lüx ve daha iyi bir yere gitmesi gerek. Aksi takdirde oğlnuz ölebilir." dedi sesinden bıkkınlık akan doktor. Yaklaşık 1 saattir kadınla konuşuyorlardı ve sanki o anlamamak için diretiyordu. "Lütfen.. Param yok. Oraya gidemem.. Oğlumdan başka kimsem yok. Yalvarırım onu kurtarın doktor bey!" dedi kadın dizleri üzerine çöküp adama yalvarmaya başlamadan önce. "Üzgünüm." dedi doktor ve arkasını dönüp gitti. Ardında yaralı bir anne bırakarak..
1 Kasım 2011
Kyung Soo artık hastaneden çıkabilirdi. İşlemleri yapıldı ve çıktı. Yaklaşık bir yıl sürmüştü ama sonunda başarmıştı. Hastanenin kapısından çıkarken koluna girmiş annesine döndü ve "Bana lise ayarladın mı anne? Biliyorsun önümüzdeki yıl liseye başlamalıyım ve ben çok heyecanlıyım." dedi KyungSoo dudakları kalp şeklini alıp gülümserken. Kyung Soo'nun annesi yerinde duramayan oğluna baktı ve gülümsedi. "Tabiki de. Biricik oğlum en iyisini hakediyor." dedi. Ana caddeye çıkıp otobüse bindiler ve Kyung Soo çok özlediği evine sonun da vardı..
16 Eylül 2012
"Aigoo.. Oğlum çok yakışıklı görünüyor." dedi annesi oğlunun omzunun üstünden aynadaki yansımasına bakarken. Kyung Soo gülümsedi ve kollarını açıp annesine döndü.. Anneside hemen kolları arasındaki yerini aldı. Oğlunun kokusunu içine çekti.. Bir süre sonra ayrıldılar Soo tüm hazırlığını bitirip evden çıktı ve okula doğru yürümeye başladı. Evden çıkmadan önce şemsiyesini almayıda ihmal etmedi. Yagmur yağacak gibi duruyordu hava. Tam yolda yürürken KyungSoo'nun burnuna bir damla geldi. KyungSoo 'da hemen şemsiyesini açtı. Otobüs durağına geldiğinde kapattı. Beklediği otobüsün geldiğini görüp bindi ve ortalarda bir yere oturdu. Hemen yan koltuğunda genç biri kapşonunu kafasına geçirmiş boynu önde uyuyordu. Kulağındada kulaklık vardı ve KyungSoo az çok hangi şarkıyı dinlediğini duyabiliyordu. Big Bang Haru Haru dinliyordu ve bu Kyung Soo'nun en sevdiği şarkıydı. Kyung Soo çocuğa bakmayaa devam ederken çocuğun boynunun tutulacağını farketti ve hemen yerinden kalkıp çocuğun boynunu düzeltti. O sırada çocuk biraz hareket etti ve ağzını şapırdattı. Kyung Soo onun uyandığını düşünsede Tanrı'ya şükür uyanmamıştı. Onu garip bulabilirdi. Çocuğu biraz daha inceledi ve çok tatlı olduğuna karar verdi. Uyuyan yavaşça gözlerini açtı ve gözlerini büyüterek Soo'ya baktı. "Yardımcı olabilir miyim?" dedi.. Uykudan yeni kalktığı için gözleri mahrur ve sesi biraz kalındı. "Şey...Boynunuz.. Tutulmuştuu.. Ve.. ve.. Bende onu düzelttim." dedi Kyung Soo. Neden kekelediğini kendiside bilmiyordu. "Oh, teşekkürler." dedi çocuk. Kyung Soo o an çocuğun yüzüne bir kez daha hayran kaldı. Gülümserken tenine uyumlu düzgün dişleri, hafif kırışan burunu ve badem gözlerinin küçülüp iki hilalcik olması onu tamamen ona hayran bırakmıştı. "Sanırım aynı okula gidiyoruz." dedi çocuk. O sırada Kyung Soo aldığı düşüncelerden ayrıldı. "Oh? Oh, sanırım." dedi Kyung Soo. Çocuk elini uzattı ve "Ben Jongin. Kim Jongin." dedi. Kyung Soo ona uzatılan eli sıktı ve "Do Kyung Soo." dedi. "Memnun oldum Kyung Soo. Okulda yenisin sanırım. Seni daha önce hiç görmemiştim." dedi. "Şey aslında evet. Bir süredir ortalıklarda değildim." dedi Kkyung Soo.. Hastalığından bahsetmedi çünkü insanların hastalığı yüzünden ona acıyarak bakmalarını sevmiyordu. "Pekala." dedi Jongin ve önünü dönüp manzarasını izlemeye başladı. O manzarayı izlerken Soo'da onu izliyordu. Ama esmer çocuk bunu asla bilmedi. Asla.. Sonunda okula geldiler. Jongin tüm gününü Soo'yla geçirmişti. Onu tatlı bulmuştu. Büyük gözleriyle tıpkı baykuşlara benziyordu. Gülünce kalp şeklini alan dudakları da Jongin'e göre çok çekiciydi. Kyung Soo'nun bilmediği bir şey vardı. Jongin eşcinseldi. Jongin bunu ona söylemedi ve Kyung Soo'yla çok yakın arkadaş oldular. İkisi içinde sonunun iyi olmayağını bilmeden...