Emma mitch "that girl"

304 5 14
                                    

Den hära berättelsen kommer handla om magi och så kommer vara med saker från harry Potter tillexempel Hogwarts och några lärare och så, men jag kommer byta namn på det mesta. (SVENSK)

Hej! Tänkte berätta lite om mig och min familj. Mitt namn är Emma men man kallar mig (em). Iallafall jag är 14. Eller 15 om en vecka. Jag har långt ljusbrunt-gulligt hårt det är halv lockigt rakt. Jag har perfekta fina former, och jag är medel lång alltsedan 1.70. Jag bor i en liten stad i lite utanför warwick i England med min mamma pappa och lillasyster Sofia. Jag har lagomt mycket kompisar i skolan. Jag är den snyggaste och snällaste enligt killarna. Ni vet hur tjejerna blir om killarna visslar efter en och skriker snygg idag em. Haha jag det händer varje dag.

(Dröm)

Det enda jag ser är en mans rygg som står och slåss med min pappa. Han riktade sin trollstav mot min far. Då började jag skrika hysteriskt och mannen sänkte trollstaven. Han vände sig om och gick mot mig Och sa "söta lilla spädbarn du kommer blir en stor trollkarl, men vänta på mig bara" NEJ VOLDERMORT LÄMNA HENNE IFRED" skrek pappa och riktade trollspöt mot honom, och han försvann.

BEEP BEEP BEEP!!!

Den drömmen har jag varje natt om och om igen. Shit jag har försovit mig! jag hoppa upp ur sängen och in i duschen och ducha fort sedan ut ur duschen på med en lätt sminkning och sen ner till mamma och äta frukost

Sen upp igen och på med kläder torkar håret och på med skor. Emma! Ropa mamma "du kommer försent" jag veeet mamma skrek jag tillbaka och sprang ut från huset.

I skolan

-Heej snygging sa John.

-Haha tack antar jag. (John har alltid haft en crush på mig, men han är ej min typ)

-så vad ska du göra idag sa John

-vet inte

-Nej okej undra bara hej då sa han

Okej? Han var konstig idag ja

Jag gick till skåpen när jag fick världens huvudvärk.. Och så fick jag känslan att något inte stämde?

Lektionen hade redan börjat, och precis när jag öppnar dörren till salen så får jag en pistol riktad mot mitt ansikte. Jag blev livrädd, men visade inte det för mannen och höll mig så lugn som möjligt. Den var tre män med vapen som sa vi söker Emma Mitch. Ja det är jag sa jag darrigt. Okej bra du ska följa med oss sa han. Så tog han tag i min arm och drog mig ut ur klassrummet. När han hade dragit mig med sig en bit stannar han och slår mig över kinden med knytnäven sen belev allt svart...

Emma Mitch "that girl"Where stories live. Discover now