Z minula: Vypadala jsem jako zmoklá slepice, takže jsem si zapla tlapkou topení a lehla jsem si vedle. Strašně vtipný, Sandro. Řekla jsem si, že bych si mohla srst nakrabatit, ale žejo jak asi, když jsem vlk. Takže jsem prostě usla a čekala do večera.
Konečně večer. Je 00:00. Takže vydržet jenom hodinu.
Asi za půl hodiny jsem se vydala na cestu. Šla jsem potichu, nebyla jsem slyšet. A pak praskla někde za mnou větvička. A divný pocit se nezapomněl dostavit. Ale když jsem se ohlédla a zavětřila, nikoho jsem neviděla, ale cítila vraha. Vraha vlků. Dala jsem se na útěk, kličkovala mezi stromy, a on běžel za mnou. Pak jsem přeskočila keř a potok a čekala jsem v houští na vrahouna. Ten se zastavil, nevěděl kde jsem. Já se skrčila a vytasila drápky a skočila. Strhla jsem ho na zem, on mával rukama sem a tam, ale bylo mu to houby platný. Nakonec jsem se rozmáchla a dala mu tlapou do ksichtu. Vyškrábla jsem mu oko, který se kutálelo pryč a obalovalo se jehličím. Fuuuj. On se pak svinul do klubíčka a skučel bolestí.
Po zabití vraha jsem se vydala na sraz, kde jsem se měla setkat s Mikem. Už jsem nebyla ani v půli cesty, když mě zase někdo sledoval. ,,Tak buď jsem tak blbá, nebo je ze mě psichopat!!!'' nadávala jsem jako cvok, a taky že jsem jako cvok vypadala, když tu mluvím sama pro sebe. Nebo.... Jestli mě někdo nebo něco sleduje, tak asi úplný cvokař nejsem. No, co si asi budem povídat...
Dorazila jsem na místo. Mike tam zamyšleně seděl a jako by se snažil splívat s okolím, což se mu taky dařilo, kromě svítících očích nebyl skoro vidět. Tak jsem se k němu přikradla, a on furt čuměl do blba.
,,Baaaf!" vybafla jsem. On tam seděl asi minutu, pak mu to došlo a jeho pozdní reakce: vyletěl do výšky, spadnul a jako placka se rozplácl na tvrdý zemi. Rozřehtala jsem se jako největší psychopat, jeho ksicht naštvanosti se postupně začal vyjasňovat až se rozřehtal spolu se mnou.
Ťapali jsme vedle sebe a vesele si povídali o naší škole a královny třídy Clairiss, přezdívanou Clair:
,,Je to nafoukaná slepice s tunou make-upu, nalepeným obočím atd." řekl Mike.
,,Je to kráva, která si už maluje linky a je rozmazlená." prohlásila jsem s úšklebkem a nemohla jsem si odpustit tiché zasmání.
Po dlouhé době se rozloučíme a jdeme si svou cestou. Doma jsem se proměnila zpátky v člověka, co myslí spíš zadkem než mozkem, Který se momentálně v mé hlavě vůbec nenachází. Je tam jen zelená fazole, která tančí Kongo v sukýnce ze slámy z džusíčkem v ruce a brejlema na pidi hlavičce. Jo a ta ,,fazole" ne a ne vyklíčit.
Probudím se. V rádiu hrají song, který je z původní verze zremixován: Justin Bieber-Despacito. Musela jsem prostě tancovat, do pokoje vletěla naštvaná sestra. ,,Co to tady vyvádíš?!" zamumlala a vypadla zpátky kamsi do pokoje.Ahoj človíčkové a vlkodlaci! Omlouvám se, že nevycházela kapitola tak dlouho, ale já vlkodlak jsem musela lovit. Prosím zanechte star, comment!!
See you soon❤