Κεφάλαιο 3ο

58 3 0
                                    

"Anna, σήκω παιδί μου, θα αργήσεις. "

Ήταν η τρίτη φορά που  φώναζε η μητέρα μου για να ξυπνήσω. Εγώ βέβαια έχω ξυπνήσει πριν αρχίσει να  φωνάζει, απλά σήμερα δεν είχα καμία διάθεση να αποχωριστώ το κρεβάτι μου. Τράβηξα το πάπλωμα πάνω απο το κεφάλι μου, αλλά δυστυχώς εκείνη την στιγμή άνοιξε η πόρτα.

"Έλα βρε Anna μου, σήκω. "

"Εντάξει σε δέκα λεπτά θα είμαι στην κουζίνα. "

"Δεν χρειάζεται να βιαστείς, θα σε πάει ο αδελφός σου σήμερα. "

Ώπα ! Ας το πάρουμε λίγο από την αρχή, γιατί κάπου  χάθηκα. Γιατί θα με πάει ο αδερφός μου; Και από πότε ο David είναι ξύπνιος τέτοια ώρα ;

"Γιατί; "

"Δεν ξέρω, εκείνος προσφέρθηκε να σε πάει και μου είπε να στο πω. "

"Καλά..."

Κάτι μου βρωμάει εδώ, αλλά θα το μάθω στην πορεία.

"Λοιπόν πάω στην κουζίνα να σου ετοιμάσω πρωινό. "

"Εντάξει μαμά. "

Η μητέρα μου βγήκε από το δωμάτιο και εγώ βαριεστημένα σηκώθηκα από το κρεβάτι. Πήγα στην ντουλάπα και χωρίς να καθυστερήσω καθόλου, διάλεξα τι θα φορέσω. Ένα κόκκινο κάρο πουκάμισο με γκρι λεπτομέριες, ένα σκούρο ψιλόμεσο τζιν, ένα γκρι σκουφί και τα μαύρα αρβυλάκια μου ήταν η ιδανική επιλογή. Πήρα την τσάντα και το κινητό μου και πήγα στην κουζίνα. Έκατσα δίπλα στον αδερφό μου, ο οποίος είχε ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του. Αυτό για κάποιο λόγο δεν μου άρεσε καθόλου.

"Πως και είσαι τέτοια ώρα ξύπνιος; "

"Δεν πήγα εχθές στο μαγαζί. "

"Αφού μου είπες ότι θα πήγαινες και μάλιστα ήθελαν να πας και πιο νωρίς. "

"Μου είπαν να πάω πιο νωρίς για... Για...Για να μου πουν ότι θα έχω μέχρι το Σάββατο ρεπό. "

Γιατί δεν με πείθουν αυτά που λέει;

"Και γιατί δεν στο είπαν απλά από το τηλέφωνο; "

"Σαν πολλές ερωτήσεις δεν κάνεις μικρή; "

"Από ενδιαφέρον... "

"Ναι είμαι σίγουρος. "

Δεν συνέχισα την συζήτηση, αλλά που θα μου πάει, θα μάθω τι συμβαίνει.
Αφού έφαγα το πρωινό χαιρέτησα την μητέρα μου και βγήκα από το σπίτι μαζί με τον αδερφό μου. Καθώς προχωρούσα προς την μηχανή γύρισα να κοιτάξω τον αδερφό μου που στεκόταν πίσω μου. Εκείνος χωρίς να μου πει τίποτα μου χαμογέλασε, ανέβηκε στην μηχανή και μου έκανε νόημα να κάνω το ίδιο.
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν σήμερα. Ανέβηκα και εγώ στην μηχανή χωρίς να δώσω σημασία στην περίεργη συμπεριφορά του και ξεκινήσαμε. Μέσα σε είκοσι λεπτά είχαμε φτάσει στο σχολείο. Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν η Mia με τον Dylan να μιλάνε έξω από την πόρτα του σχολείου.

You'll be mineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang