~5.Bölüm~

9 4 2
                                    

Gözlerim kocaman açıldı ev, ev değil villaydı resmen. Ablam bana baktı ve gülümsedi.

Arabadan indik. Eve girdiğimizde ise bizi iki tane gülen yüz karşıladı. Önce adam elini uzattı. "Ben Adem Yörükoğlu" dedi. Sonra kadın da aynı şekilde elini uzattı. "Ben de Bade Yörükoğlu ve sizde, İrem ve Gözde olmasınız" dedi kadın güler yüzle.

Evet bu eve ısındım yani sebepsizce ısındım ama büyüklüğünden veya saray gibi olmasından değil gerçekten bu ev pozitif enerji ile doluydu ve bu beni çok mutlu etmişti.

Gülümseyerek elimi uzattım. "Ben Gözde Akbulut" dedim ve aynı anda kadın elimi sıkmak yerine bena sarıldı. Adam gülmemek için dudaklarını dişledi.

Sıra ablama geldiğinde ise ablam da elini uzattı. "Ben İrem Akbulut" dedi. Adam hiç beklenmedik bir tepki verdi. "Akbulut güzel soyad sevdim" dedi. Tamam yani bir insanın adını beğenirsin yada seversin ama soyadını güzel buldum ne demek?

Bade teyze -ona anne demek için çok erken- içerden birini çağırdı ve her yeri göstermesini söyledi.

Bütün odaları gezdik kadın en sonunda bize kocaman gülümsedi. İkimize de sarıldı bu teyze çok tonton ve çok tatlıydı. Bize adının Ayşe olduğunu söyledi ve son olarak odalarımızı gösterdi. Evet odalarımız dedim çünkü ablamla odalarımız ayrıydı ama karşı karşıyaydı.

Yeni odama ilk adımımı attım. Bu oda nerdeyse eski evimizin 2 katıydı kocamandı ve kendine özel banyosu vardı. Arkamda bir ses duydum ve irkildim. Bu Bade teyze idi. Yani henüz ona teyze demedim çünkü ne diyeceğini bilmiyordum. Bana yaklaştı ve yatağa oturmam için işaret etti. Yanına oturdum ve konuşmaya başladı.

"Evimizde bazı belirli kurallar olucak ama bizden çekinmenize gerek yok. Bana anne diyebilirsin ama bu sana kalmış bir şey ben de anne sevgisi ne demektir fazla bilmem o yüzden fazla üstüne gelmiycem. Akşam saat 7 gibi hep beraber yemek yiycez. Bir şey olursa da aşağıda ki Ayşe Hanımı çağırabilirsin."

"Sizin anneniz?" diye çıkaverdi ağzımdan bir cümle çok utandım yani daha tam olarak seni tanımıyorlar bile bu neyin merakı kızım?

"Benim annem de ben çok küçücükken öldü ama benimkisi trafik kazasında öldü."

"Yani özür dilerim ben isteyerek sormadım. Ağzımdan çıktı bir anlığına." dedim. Bade teyze bana yaklaştı ve saçlarıma bir buse kondurdu.

"Hadi bir duş al istersen yorulmuşsundur. Sonra da aşağıya yemeğe gelirsiniz." dedi. Bende ona bir tebessüm yolladım ve hemen sevgilimi aradım.

Daha ilk çalışta açtı. Allahım ne şapşik bir sevgilim var çok tatlı.

"Alo bitanem"

"Sevgilim nasılsın?"

"İyiyim. Seni özledim."

"Bende özledim."

"Yeni ailen nasıl insanlar?"

"Kerem burası çok güzel ev, ev değil saray bir kere hem artık kendime özel bir odamda var."

"İyi bu kendine özel oda işini sevdim bak."

İlk başta ne demek istediğini anlayamadım ama sonra jeton düştü tabi.

"Yaa Kerem öyle deme."

"Ne güzel kendine özel bir odan var. Ben artık size gelirim sürekli."

"İyi gel. Ben şimdi kapatıyorum işim var ama sonra gene konuşuruz."

"Konuşmak yetmez buluşalım özledim ben seni hem de çok."

"Tamam ben seni arıycam."

"Seni seviyorum birtanem."

Bu da Benim Hikayemm...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin