Долу Минхо беше преминал през няколко емоционални състояния за двадесет минути. Първо бе неразбиране, после безпомощност, въпреки която цялото му същество сякаш крещеше да отиде при Оню и да се опита да помогне с нещо. След това реши, че няма дори да се пробва да прави каквото и да било, хьонг се беше държал толкова грубо с него. Защо да му помага и да проявява разбиране при такова отношение?! Накрая дойде ред на гнева и яростта. Ядоса се, че до преди минути е смятал да говори с Джинки, да го успокои след като в действителност той бе жертвата, а не пияния лидер на групата.
Реши да не прахосва вечерта, щеше да бъде напълно безмислено, затова се оправи набързо и излезе затръшвайки входната врата. След кратко обмисляне реши да отиде в близкия нощен клуб. Трябваше да пийне нещо силно, а в апартамента нямаше твърд алкохол. Бар-клуб "Lucifer" беше перфектното място за целта, освен това Минхо познаваше целия персонал заедно със собственика. Това, което не очакваше беше на бара да срещне порядъчно пийнал GD от BIGBANG.
Някога тримата, заедно с братовчед му, бяха най-добри приятели, дори докато групата беше в SM, но после се виждаха само по разни награждавания, благотворителни и светски събития, веднъж се засякоха и докато пазаруваха, но никога в нощен клуб. А Куон Джи Йонг определено изглеждаше интересно в момента. Преди време Минхо бе попаднал на интервю, взето от TOP, в което той споменаваше, че Дракона пие рядко, макар и в сериозни количества и само по големи поводи. Съдейки по чашите, които изливаха съдържанието си една след друга в гърлото на GD, сега определено имаше сериозна причина.
Минхо също не си поплюваше и преглъщане уиски след уиски, водка след водка. Ако някой ги снимаше в този момент и това се появеше в медиите и интернет, щеше да стане огромен скандал.
След още няколко чаши белокосия забеляза втренчения в себе си поглед другия идол.
-Не е много учтиво да зяпаш хората така, Куон, особено в бар.
-Значи все пак си ти, Чой.
-Е да, отдавна не сме се виждали, аз съм Минхо, в случай че...
-Все още не съм толкова пиян, че да те сбъркам със Сеунг Хюн.
-Радвам се да го чуя, защото ако не знаех, че си ти преди да пийна сега щях да те помисля за Джонг. Е, защо пиеш днес?
-Винаги е имало само двама, заради които да пия, според теб кой от тях е причината днес?
-Какво е забъркал негово величество, скъпият ми братовчед?
-Ще се жени...
Думички прокънтяли дълбоко в ума на Минхо. Най-дълбокият нож в гърба, който ТОР можеше да забие в Джи Йонг. Господ му беше свидетел, колко пъти в миналото Дракона бе плакал на рамото му, заради забежките на братовчед му.
-Какво?!.... Уреден брак е нали? Компанията го е накарала убеден съм! Няма как да се е...
-Напротив,-прекъсна го идолът,-компанията е неутрална по въпроса. Не е уредено.
Минхо помълча известно време преди да събере сили (да се концентрира в една точка докато мисли) и да попита:
-Ами ти, как си? Как се чувстваш? Останалите в групата? Феновете?
-Засега ти си единственият, който е наясно с това извън групата и ръководството YG. Феновете не знаят и няма да разберат, до седмицата преди сватбата. Аз съм супер, момчетата го подкрепят и всички с щастливи.
-Не ми говори такива глупости!-изсъска белокосия, след това замлъквайки за известно време...
Щом казваше, че е добре, значи беше добре, нали?!
-Ами, поне знаеш ли за кого ще се жени?
-Разбира се, разбрах първи, защото бях там.
-И? Кой е човекът извоювал си мястото до Великият Чой Сеунг Хюн чак до края на живота си?
-Аз, Минхо.
Простотата на отговора беше толкова чиста, че през ума на Минхо наистина мина тази мисъл, но я отхвърли почти веднага, обзет от съмнение.
-За теб е ясно. Вие двамата винаги сте били заедно, дори сте в една група и къща. Питах за кой ще се жени.
-За мен, глупак такъв!-усмихна се Дракона.-Предложи ми днес, в ресторанта на майка му. Тя снима всичко без дори да съм усетил.
-Джи, приятелю, не мислиш ли, че прекали с алкохола тази вечер?-предположи по-младия.
Вместо отговор, Джи Йонг му показа лявата си ръка, на която леко проблясващи сребърен пръстен. Той внимателно го свали и го подаде на приятеля си с все същата усмивка на лице.
Минхо използва светлината на бара, за да огледа по-подробно халката и забеляза надпис отвътре.
-Колко оригинално нали?-засмя се Дракона.-"Завинаги"! На неговия пише "Единствен" с датата на рождения ми ден.
-Не подозирах, че нашият хладнокръвен Чой може да измисли нещо толкова нежно и прочувствено.-въздъхна певецът.-Ако Джинки знаеше за това и вас щеше да ми даде за пример...
-Какво казваш?-насочи любопитно поглед към него Джи Йонг.-И всъщност я ти разказвай защо пиеш така.
Белокосият се направи, че не е чул въпреки,че думите вече кънтяха в главата му. Поседя малко така, наблюдавайки чашата си, докато не усети ръката на GD да го хваща малко над лакътя и самият идол да го извлича през, по-скоро кълчещата се безподобно отколкото танцуваща, тълпа навън. Когато излязоха, застанаха отстрани на входа и Дракона се изправи пред Минхо в очакване.
-Е?-попита нетърпеливо малко след това.-Казвай какво се е случило.
-Чукам Оню хьонг.-изтърси след минута мълчание белокосия.-Но всичко се проваля и имам усещането, че е заради проклетия бас!
-Добре,...май наистина препих.-констатира GD.-Или е това, или ти говориш глупости!
-Определено не съм пиян и на теб не ти се е причуло, истина е. Правим го от известно време, никой не знае, дори момчетата. Но тази вечер всичко се прецака. Шибания облог е виновен! За какво ми беше изобщо и това да си го слагам на главата?!!
-Какво облог бе човек, дай малко по-ясно. Опитвам да се съсредоточа върху информацията, а ти така говориш, че всичко ми бяга.
-Добре.-въдъхна Минхо,-Слушай сега. С Джинки от около година правим секс, просто ей така, за удоволствието. Преди седмица обаче, проведохме странен разговор, който завърши с бас. Той се основава на това, че аз никога няма да се влюбя. От тогава съм на сухо, а тази вечер къщата от карти рухна. Първо ме игнорираше, после ми наговори куп глупости като това, че не ми пука за него освен, когато правим секс, такива неща.. И ето ме сега тук, пред теб, обяснявам се като някоя наранена ученичка.
-Тоест....Чакай малко! Ти имаш ли чувства към него?
-Не!...не знам, не мисля. По дяволите какво иска от мен?!
Дракона седна на тротоара и се облегна на стената, по-младия следвайки примера му, настанявайки се до него.
-За него не знам.-въздъхна след няколко минутки размишления.-Но ти, Мини, трябва да знаеш какво искаш от него.
-Аз ли?-учуди се белокосия.-Аз съм напълно наясно със себе си!
-Дали?!-усмихна се Джи Йонг поглеждайки го.-Сигурен ли си?
Минхо извърна поглед напред и се замисли. Но не за това, дали знае какво иска, а как да го получи. Смяташе, че отдавна е наясно с приоритетите и желанията си и не му бе нужно да ги обмисля на ново. Но явно това не важеше за въпроса "И Джинки"...
-Ох братле, не можеш ей така да ми сервираш десерт, без да дадеш да го опитам!-измрънка GD недоволно.-Разкажи ми нещо повече.
-Какво например?..Какви оргазми ме е карал да изпитвам, или че духа по-добре от първокласна курва, въпреки че съм му първия що се отнася до всичко това, или колко адски тесен е?! Или как крещи името ми, докато влизам в него докарвайки ме до ненормален екстаз всеки път...
Образа на полуголия лидер на Шайни изникна в ума на Минхо и го остави безмълвен за още няколко минути. Накрая тишината му натежа много.
-Мамка му!-изпсува ясно.- Мисля, че трябва да пийна още нещо, защото иначе рискувам да откача!
-А аз защо ли си мисля, че ако продължиш пиеш ще откачиш наистина?!-отвърна многозначително Дракона, поглеждайки го.-Предлагам да се разходим и после всеки по домовете.
-Стига да не се прибирам веднага съм съгласен на всичко...може би.
-Всичко ли? Дори да те завлека на пазар в някой търговсеки център?!
-Ще те разочаровам приятелю, но по това време всичко с изключение на клубовете и денонощните магазинчета е затворено.-ухили се Минхо леко злобно.-Пък и се съмнявам годеникът ти да одобри шляенето ти навън, на толкова публични места, по това време на денонощието без него.
Джи Йонг го погледна и премигна няколко пъти учудено преди да започне да се смее с глас.
-Вече го използваш срещу мен, а? Но защо ли пък не се учудвам от това?!
-Предполагам, защото ме познаваш добре, даже прекалено добре, все пак израстнахме заедно.-усмихна се белокосият и дваматя продължиха да се смеят силно.Така, това е първата (от засега двете ) бонус глави. (Ако някой случайно се е чудил какво е правил Минхо след като излезе и с кого се е видял :)) надявам се да ви е харесало и дано някой все още чете....(всички знаем, колко съм редовна и в ъпдейтите и във всичко попринцип.)
ESTÁS LEYENDO
Tell me What to Do
FanficКорица: @blingsFOX (адски много ти благодаря, че два пъти отдели време за корица 😍😍😍❤) "-Какво са достойнство и гордост пред силата на любовта? -Абсолютно нищо, някаква сополива кърпичка. Но ще бъде нужно време, за да го осъзнаят. " SHINee са за...