- 6 - İkilem

38 6 6
                                    

Üzgünüm , bu bölüm sınavlarımdan dolayı geç kaldı. ;) Şarkıyı başlatmanız için  aşağıda küçük bir not bıraktım =)

Flashback..

'' O boşluğu ancak annenin kanı doldurabilir ''

Harika , hayatımdaki boşluğunu dolduramayacak birinin , kanıyla şuracıkta ki boşluğu doldurmaya çalışıyordum ne güzel değil mi ?

- Cidden başka biri olamaz mı , büyük anne ?

- Hayır , tatlım yaşlı bir vampir olarak tekrar söylüyorum '' burayı annenden başka biri dolduramaz aynı hayatında olan boşluk gibi..''

Şimdi...

- Ne ? Sende mi büyük anne !

- Üzgünüm tatlım , herkesin bir sırrı vardır ve benim küçük sırrımı sende öğrenmiş oldun

- Bana sadece nereden başlamam gerektiğini söyle

- Annenin günlüğü yanında mı ?

Elim çantama gitti , (karıştırırken) tam umutsuzluğa düşecekken , elime değen sert kitap kapağı ile istemsizce sırıttım ve defteri çekip çıkardım.

- İşte burada

Ona doğru uzattım . Defteri eline alıp incelmeye başladı ve yavaşça sayfaları çevirdi , benim baktığım boş sayfalarda artık yazılar vardı .. Bu nasıl olmuştu ?

- Ergin bir vampir olunca anlarsın tatlım

*Şarkıyı burada başlatın , lütfen..

Düşüncelerimi okumuştu , ah harika ! Sayfaları karıştırırken aradığını bulamamış olmasının verdiği sıkıntıyla , dışarıya derince bir nefes verdi.. Defterin başında bir sağa bir sola gitmeye başladı..

Bir an pencerenin açılmasıyla , kafamı o tarafa çevirdim.. İçeri atlayarak giren kişinin , eathen olmasını beklemiyordum..

Saçlarını griye boyatmıştı , gözlerinde ise mavi renkte lens vardı.. Olduğundan çok farklı görünüyordu ama bu tarz değişikliği ona yakışmıştı..

Ne diyeceğimi şaşırmıştım..

Red ; - Senin burada ne işin var ?

Eathen ; - Biliyorum , aklında çok soru işareti var ama bunun hepsinin açıklamasını tek tek yapacağım , söz veriyorum ama gitmemiz gerek , rose

Bileğimi tutup , kendine doğru çekmeye başladı.. Bende kendime doğru (çekerek) savurup bileğimi elinden kurtardım..

- Hiç bir yere gelmiyorum ! Ayrıca Sen değil miydin beni ölüme terk eden , uçurumdan aşağı atan sonra yalnız bırakan , yeri gelince koruyan , kendi istediğini aldıktan sonrada ortadan kaybolan ! İşte sen busun Eathen !

B.Anne ; Çocuklar sakin olun , neler oluyor eathen ?

- Onu yasak ormana götürmüştüm.. Ve eh.. ( derin bir nefes vermişti )

- Sen Rose'u yasak ormana mı götürdün ? Aklını mı kaçırdın sen ? Ya bir şey olsaydı ! Orasının ne kadar tehlikeli olduğunu bildiğin halde onu oraya götürdün öyle mi ?

Anneannem şu an çok sinirlenmişti ve suratı kırmızıya dönmüştü.. Onu koltuğa oturttuktan sonra , sakinleşmesi için bir kaç şey söylüyordum..

Eathen ; Size söylüyorum , gece vaktiydi ve ormana neden girdiğimi ve gerçekten ne yaptığımı bilmiyordum , size yemin ederim ,o an ben kendimde değildim .. Bir şey beni resmen ele geçirmişti..

HİDDEN PAST ( A Hybird)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin