1.

58 6 0
                                    

Vègre kezdődik a nyári szünet!
Már repesem az örömtől ès ugrálok a helyemen. (Nállam ez megszokot😂)
Láttom hogy hív valaki, felveszem és Tami szól bele.
-Szia csajszi elmegyünk fagyizni-kèrdezi
-Szia! Persze a parkban várlak 15-kor. Na puszi szia!!!
Leteszem a telefont ès rohanok is készülődni. Tudom nincs mèg 3 óra, de èn szeretek hamar kèszen lenni. Hamar kikapok valamit a szekrènyből ès rögtön fel is veszem. Mivel nyár van ezèrt egy fekete farmer sortot vettem fel egy fehèr pólóval, amire az van írva, hogy "I am who I am". A fehér Adidas cipőmet is oda kèszítem az ajtó mellé, hogy ne kelljen később keresni. Előveszem a telefonomat mert jelzett. Valaki be jelölt facebookon, amit furcsálok mert már minden barátommal ismerősök vagyunk.
Emlèkszem, hogy mondták a tanárok, hogy majd jönni fog egy új osztálytársunk. De hát amikor most kezdődött a nyári szünet?! Na mindegy is. Nem foglalkozom most ezzel. Ránèzek az órámra ami 14:48-at mutat úgyhogy mire kièrek a parkba lesz vagy 15:00 óra, úgyhogy indulás előtt még eligazgattam magamon a ruhát és készen is állok.
-Szia anya elmentem Tamival a parkba majd jövök!
-Okè kicsim. Szia!
15:01 Tami már ott is volt. Rólam ez nem mondható el, de tudja, hogy én mindig kések úgyhogy nem problémázott.
-Sziaaaa!-köszönök neki ès megölelem
-Szia!-köszön vissza mosolyogva
-Mehetünk akkor?-kérdezi
-Hogyne!-válaszolom vidáman
Amikor oda èrünk a fagyishoz èn csokis fagyit kérek Tami pedig puncsosat. Most én fizetek mert eddig mindig Tami álta az enyémet is.
-Mit akkarsz mèg csinálni azon kivül, hogy fagyizunk ès sètálunk a parkban?
-Ott aludhatnál ma nálam okè?-adtam rá a választ.
-Rendben hölgyem!-kuncogot egyet ès tovább mentünk. Amikor megettük a fagyit èn oda mentem kidobni a papirt .(amit adnak a fagyizóban) Vèletlenül nekimentem egy srácnak .
-Jaj... Sajnálom nem direkt volt...-
motyogtam.
-Semmi baj. Egyèbkènt Aaron vagyok.
-Laura-fogtam vele kezett.
Hátul Tami meg röhögve nèzte hogy mi törtènik.
-Mindegy, bocsi most mennem kell szia!
-Szia ez semmisèg-kacsintott hátra egyet
Én meg hot vörös fejjel mentem vissza Tamihoz.
Ott helyben elröhögtük magunkat.
-Ez mi volt?-kuncogott halkan.
-Nem tudom. Talán vèletlen?:D
-A sors akarata-röhögve rajzolt jeleket az ègre.
-Gyere mennyünk haza.-mondta ès már megyünk is hazafelé.
Bementünk a házba ès anyum vár minket otthon nagy meglepetésünkre már meg is csinálta Taminak a potló  ágyat.
-Köszi anya!
-Tudtam hogy örülni fogsz neki.
Amikor mindent megcsináltunk és vègre Tamara is elhozta otthonról ami kell neki ès befèszkelte magát hozzánk.
Este nyolc órakor kaptam üzenetet. Bejelölt facen Aaron èn vissza is jelöltem.

Sziasztok! Ez az elsö rèsz remèlem tetszett ha igen nyomjatok egy vote-ot! Ès kommenteljetek is!
Puszka: Viki❤

A MegmentőmWhere stories live. Discover now