Konečně !! Je to tady.Moje třinácté narozky!!
Mamka mi slíbila , že nás na narozky doma nechají samotný , ale pod jednou podmínkou , že se nedotkneme alkoholu . Souhlasili jsme a dnes už za pár hodin je celý dům pro nás. V pět jsem se rozloučila a zůstaly jsme tam jen my.
Já , Sally , Peter , Jessica , Marek a Davis.
I když jsme dali slib , Marek a Peter přinesly flašku rumu . Chvíly jsem odmítala ale pak jsem si uvědomila , že bych mohla litovat.
Jedna flaška nás šest nemohla opít . Pořád jsme chodili celkem rovně a mysleli jako střízlivý .SALLY : Jane! Mám nápad ! Zahrajeme si na nočního muže !
Jásala Sally nad svým nápadem . Všichni se na Sally nechápavě koukali a nemohli pochopit co je to za hru .
Sally pochopila a tak začala vysvětlovat :
"Takže . Na papír napíšeme každý svoje jméno , ale musíte se pak píchnout nebo říznout a dát pár kapek krve na papír . Pak dáme zapálenou svíčku ke dveřím a necháme nad ní shořet papír . Potom sfoukneme svíčku a desetkrát zaklepeme na dveře . Poslední ťuk musí byt přesně v 0:00 .
Otevřeme dveře a zavřeme . V tom noční muž vstoupí . Každý si zapálí svíčku a budeme chodit po domě . Hra končí ve 3:33 pak už je muz pryč . Když zhasne svíčka znamená to , že je noční muž blízko a musíte rychle zapálit svíčku nebo kolem sebe udělat kruh ze soli a počkat až do 3:33 . Když nestihneš ani jedno uvede tě noční muž do tranzu a ty se objevíš ve snu ze svojí nejhorší noční můrou a zatím ti noční muž vyrve vnitřnosti z těla "
Dořekla Sally. Při poslední větě se všichni roztřásli až na klidnou Sally.
Nakonec jsme se tedy připravili riskovat. Našli jsme papír a nějaký nůž. Každý dostal svícen se svíčkou a pytlík soli . Měli jsme nahnáno. Už bylo 23:57 , rychle jsme dali shořet papírky . Bylo 23:58 . Začali jsme pomalu ťukat na dveře , už bylo 23:59 a přesně v 0:00 ťukla Sally naposled a otevřela dveře . Po chvilce je zavřela a všichni si zapálili svíčky , HRA MŮŽE ZAČÍT
ČTEŠ
Noční muž ✔
Terror"Ahoj já jsem Sally , co podniknem? ááá už vím . Zahrajeme si na nočního muže , co ty na to? "