Ep:12

7.7K 418 1
                                    

Zawgyi>>>

"Yeol...yeol ah..."

"လာၿပီ လာၿပီ Hyun"

အသံနဲ႔အတူအေပၚထပ္ကေျပးဆင္းလာတဲ့ ခ်စ္ရသူေလး... အက်ႌပြပြႀကီးဝတ္ၿပီး ဆံပင္ေတြလဲပြလို႔..
ဘယ္လိုျဖစ္လာတာပါလိမ့္?

"ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲ yeol ah ကပိုက႐ိုႏိုင္လိုက္တာ"

"ဟို..ဟို...Hyun ကိုေစာင့္ရင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ပါ..."

"haha ျဖစ္ရမယ္"

Yeol လက္ကိုဆြဲကာ ထမင္းစားခန္းမွာထိုင္ေစၿပီး Yeol ကိုအေနာက္က သိုင္းဖက္လိုက္သည္...

"မနက္စာဘာစားမလဲ?ကိုယ္ျပင္ေပးမယ္"

"ဟင့္အင္း..ကြၽန္ေတာ့္ျပင္လိုက္ပါ့မယ္"

"ကိုယ္ပဲျပင္ေပးေနက်ကို..."

"ကြၽန္ေတာ္ျပင္လိုက္မယ္... hyun...ပင္ပန္း...."

"မင္းစကားနားမေထာင္ျပန္ဘူး Yeol..."

သူေျပာလိုက္ေတာ့ ေခါင္းေလးငံု႔သြားတဲ့ Yeol...

"ဘာစားမွာလဲ?"

"ဟို...ေကာ္ဖီနဲ႔မုန္႔ပဲ..."

"အျပင္စာေတြမစားရဘူး Yeol ေသာက္ခ်င္ရင္မနက္ျဖန္ ကိုယ္ေကာ္ဖီေစ့ေတြဝယ္ၿပီး ႀကိတ္ေပးမယ္ေလ..."

"ဟုတ္...အာ့ဆိုထမင္းေၾကာ္..."

"အင္း ခဏေစာင့္ေနာ္ ကိုယ္သြားေၾကာ္ေပးမယ္"

ထမင္းေၾကာ္ေနရင္းအနာက္ကို လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ yeol ရယ္ေလ...ေရေႏြးအိုးကိုေဆာ့ေနတယ္ အဖံုးေသးေသးေလးကိုသေဘာက်လို႔ ထင္ပါရဲ႕...

yeol ကအဲ့လိုပစၥည္းေသးေသးေလးေတြဆို ခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ အရမ္းႀကိဳက္တတ္တာ...

"Yeol ေဆာ့မေနနဲ႔ အပူေလာင္မယ္ ကေလးက်ေနတာပဲကြာ..."

Hyun ဆူလိုက္ေတာ့လက္လႊတ္ကာ မ်က္ႏွာေသေလးနဲ႔ထိုင္ေနသည္ ႏႈတ္ခမ္းေလးလဲဆူထားေသးတယ္...အေမဆူတာခံလိုက္ရတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို....

အဲ့တာေလးေတြေၾကာင့္ပဲ ခ်စ္ေနရတာရယ္...ဒါေပမဲ့လည္းမဆူလို႔ေတာ့မရ...ေရေႏြးအိုးကိုကိုင္လို႔အပူေလာင္သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ?

ကေလးေလးရဲ႕အသားေပၚမွာ အနီေရာင္ျဖစ္ၿပီး ကေလးေလးနာက်င္ရမွာကို သူေသမတတ္မုန္းပါသည္...

*CAGE*Where stories live. Discover now