Sabah olmuştu. Koreli çocuğun ismini öğrenmiştim djdjdj
Lee Min 'di. Yemek yiyip okula gidiyorduk. Yanıma atıştırmalık birşeyler almıştım.Yolda yürürken küçük yavru bir kedi gördük Lee Min telefinundaki kediyi gösterdi kedi buyduTıpkı onun kedisine benziyordu acıkmıştı yavru kedi ve onu besledik okula vardığımızda herkes Lee Min'le bize tuaf tuaf bakıyorlardı. Lee Min korece birşeyler mırıldandı ama pek duyamadım.İlk ders matematikti. Matematik dersinde o kadar iyi olamasamda Lee Min bana yardım etti... Bana hep yardımcı olmuştu bende ona baya bir yardımcı olmuştum dersleri ve sınavlara çalışırken beraber yapıyorduk. Lee Min Kore'ye dönmek istediğini söyledi ben biraz üzülmüştüm.Lee Min'e bir söz vermiştim hep yüzümün güleceğine ve onu bekliyeceğime dair ama Lee Min bugün gidiyordu ve beni bırakıyordu...
Artık onu göremiyecektim onun valizine bir not bıraktım not şöyleydi :Lee Min seni seviyorum ve seni asla bırakmayacağım sen gidiyorsun uzakta olsak bile sevgim azalmayacak...
Lee Min ne oldu da gidiyordu onu bilmiyordum...
Sabah olmuştu uyanır uyanmaz
Lee Min'in evine gittim.Ama açmadı...Birkaç yıl olmuştu bir işe bile başlamıştım dizi setlerinde makgözdüm çok az uyuyordum ama yinede yaptığım işten memnundum İstanbul'da yaşıyordum evde tutmuştum ama halâ yaşadıklarım aklımdan gitmiyordu. Yemek hazırlıyordum ve birden telefon çaldı Taehyung arıyordu ve bana bütün gerçekleri anlatacağım dedi bende hangi gerçekler diye cevap verdim Taehyung ise ben aslında... Gerçek Taehyung değilim ve Taehyung gibi olmaya çalıştım dedi. Telefon birden yere düştü.Nasıl işe gittiğimi bile hatırlamıyordum.Bütün bu olanları unutmak istiyordum ama elimde olan birşey değildi. Birkaç gün sonra işten eve giderken ağlayan asyalı kız görmüştüm ilk önce nereli olduğunu sordum oda Kore dedi.Herşeye rağmen sevinmiştim neden ağladığını da sordum kız bana sarıldı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti. Kızın gözyaşlarını sildim ve bana güvenebilirsin ve ben sana yardımcı olacağım dedim. Oda herşeyi anlattı.Ailesi Türkiye 'ye gelmesini izin vermiyormuş ama o kız çook gelmek istediği için ailesine karşı gelerek gelmeyi seçmiş ama bir otelde kalmış ve parası bitmiş bu güzden ağlıyormuş bende ona ev arkadaşı aradığımı söyledim ama ihtiyacım yoktu herneyse evime götürdüm ve yatacağı odayı gösterdim valizini yerleştirdi bende yiyecek birşeyler sipariş ettim.Sonra da birsürü film izledik sanırım uykusu gelmişti odasına gitmesini söylemiştim uyumamak için ısrar etmişti ama bende yatacağımı söyledim. Sanırım güvenmiyordu. Odasına gitti ve ona eğer bana güvenmiyorsan kapıyı kilitleyebilirsin diye seslendim ve ona yedek anahtarı da verdim...