안녕하세요! 저는 요안나예요! 저는 한국 사람이에요! 마나서 반가워요!
Καταρχήν να πω, ότι καλα διαβάσατε, ελληνικά θα γραφω, μην ανησυχείτε. Νομιζω όμως πρεπει να ξανασυστηθώ και για όσους το 'χασαν μετά το πρώτο θαυμαστικό. Γεια σας! Με λένε Ιωάννα! Είμαι κορεάτισσα (A/N: όχι στην πραγματικοτητα, αν και πολυ θα ήθελα, μονο για να εξυπηρετήσω τη υπόθεση)! Χάρηκα που σας γνώρησα! Για να σας διαφωτήσω λίγο περισσότερο οσον αφορά την καταγωγή μου, (A/N: επειδή ακόμα δεν ξέρω να το γράφω στα κορεάτικα) έχω κορεάτικη υπικοότητα, αλλά ελληνική καταγωγή, γι' αυτό και ξέρω τη γλώσσα. Οι γονείς μου ήρθαν εδώ στη Σεούλ για δουλειά, πριν αρκετά χρόνια.
Νομίζω για αρχή καλά είναι αυτά, ας μπούμε στο ψητό σιγά-σιγά. Έχω σπουδάσει σκηνοθεσία στο πανεπιστήμιο της Σεούλ, αλλά δεν κατάφερα να βρω μια καλή δουλειά, οπότε κατέληξα να ασχολούμαι με κάτι εντελώς άσχετο. Εδώ και 2 χρόνια περίπου, έχω ανοίξει μια καντίνα με street food μαζί με έναν παιδικό μου φίλο, τον Seokjin.
Τώρα, να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς το αποφάσισα αυτό. Κάτι η απελπισία του να μη βρίσκεις δουλειά, κάτι οι μαγειρικές ικανότητες το Seokjin, δεν είχα και καμια καλύτερη επιλογή. Πλέον, όμως, συνειδητοποιώ ότι ήταν μια απ'τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει, διότι όχι μόνο βρήκα μια δουλειά με κέρδος, αλλά και οι ώρες εργασίας είναι ίσως οι καλύτερες ώρες της ημέρας, αφού τις περνάω με τον καλύτερό μου φίλο.
Η καντίνα μας λέγεται «Jo&Jin» (조&진). Ναι, Jo και Jin είναι τα παρατσούκλια μας αντίστοιχα και το ξέρω, το όνομα ίσως να μην ήταν ό,τι πιο πρωτότυπο θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος, αλλά τεσπα. Με τούτα και με κείνα πάντως, έχουμε καταφέρει να γίνουμε απ'τα πιο γνωστά streetfoodάδικα στην αγορά Namdaemun. Όχι τυχαία βέβαια, γιατί όπως ανέφερα και πριν ο Jin είναι εκπληκτικός μάγειρας, αντίθετα με 'μένα που κάθε φορα που μπαίνω στην κουζίνα νομίζω ότι είναι όλα πυρηνική φυσική και φοβάμαι μην κάνω καμια σχάση πυρήνων και ανατινάξω τίποτα. Άρα, όπως καταλάβατε, ο Jin μαγειρεύει και εγώ ησυχα ησυχα δίνω το φαγητό στον κόσμο και κρατάω το ταμείο, απλά πράγματα ή ίσως και όχι, μιας που καθημερινά πρέπει να 'μαι σε θέση να εξυπηρετήσω αρκετό κόσμο, ειδικά τα σαββατοκύριακα και γρήγορα μάλιστα. Άλλα, τα βγάζω πέρα και όπως είπα, είμαι μια χαρά.
Αυτά πάνω κάτω. Μπορεί τώρα να μην σας φαίνονται αρκετά και να νιώθετε ότι δεν με ξέρετε ακόμα. Μην ανησυχείτε, θα με γνωρίσετε καλύτερα μέσα από τις καθημερίνες «περιπέτειες» που θα σας αφηγούμαι.
A/N: Φτάσατε μέχρι το τέλος; Δε ρωτάω επειδή έγραψα πολλά, αλλά επειδή δεν είχε και πολύ νεύρο. Βλέπετε, δεν είμαι καλή στις εισαγωγές, ούτε στους επιλόγους, εδώ που τα λέμε. Στο μυαλό μου παρακάτω, όλα φαντάζουν ωραία, αλλά δεν τα αποτυπώνω πάντα ωραία... 그럼, it's up to you, αν θέλετε να δείτε τι θα γίνει παρακάτω, ελπίζω να αποκτήσω μερικόυς αναγνώστες, καθώς ευελπιστώ diesem Buch να γίνει wunderbar! Ναι, μόλις έφτιαξα μια ολίγον άκυρη πρόταση σιδηρόδρομο για να κάνω επίδειξη των γλωσσικών ικανοτήτων μου :P
Επιτέλους θα σταματήσω κάπου εδω, 안녕히 가세요!
YOU ARE READING
Dulse (KSJ GR FF) [finished]
FanfictionΓεια σας! Με λένε Ιωάννα! Είμαι κορεάτισσα, δηλαδη, έχω κορεάτικη υπικοότητα, αλλά ελληνική καταγωγή. Εδώ και 2 χρόνια έχω μια καντίνα με street food στη αγορά Namdaemun, στη Σεούλ, μαζί με τον παιδικό μου φίλο Seokjin. Μπορεί τώρα όλα να φαίνονται...