BURÇLARIN KARANLIK YÖNLERİ

2.8K 124 100
                                    

BALIK: Gerçek hislerini öğrenmek için sizlere yalan söyleyebilir ve daha sonra onları sizi kırmak için kullanabilirler

KOVA: Sizden sıkıldıklarında tüm ilişkiyi keserler ve size hiçbir açıklama yapmazlar.

OĞLAK: Sizi izleyip her hareketinizi yargılayabilirler. Sizden biraz nefret ederlerse bile başınızı derde sokabilirler.

YAY: Hisleriniz umurlarında olmuyor. Bu yüzden onlara bağırsanız bile önemsemezler.

AKREP: Yıllar sonra yeniden gelip yakın olmak isterseniz, size geçmişi hatırlatıp geldiğiniz gibi geri göndereceklerdir.

TERAZİ: Göründükleri kadar masum değillerdir. Niyetinizin ne kadar iyi olduğu umurlarında olmaz.

BAŞAK: Sizden daha iyi bildiğinizi iddia ederler ve bunu kanıtlamaya çalışırlar.

ASLAN: İstediklerini elde etmediklerinde olaya aşırı sinirli ve düşmanca yaklaşırlar.

YENGEÇ: Bir problem çıktığında suç kendindeyken başkasına atmaya bayılırlar.

İKİZLER: Bugün size aşırı yardımsever ve sevgi dolu yaklaşabilirler ama yarın sizle tamamen ilişkiyi kesebilir.

BOĞA: Güvenini kırdıysanız açıklamanızı bile dinlemezler.

KOÇ: Aşırı derecede pervasızlardır ve düşünmeden hareket ederler.

50 BEĞENİ VE 30 YORUMDAN SONRA DEVAM EDİLECEK.

HANGİ BURÇ YORUMUNU İSTERSİNİZ?
1- Burçlar Arkadaş Grubunda Nasıllardır?
2- Burçlar İlişkide Ne Arar?
3- Burçları Ne Rahatlatır?

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM💘 YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

BURÇLAR HAKKINDA HER ŞEY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin